اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در ‌همایش ‌پیر‌غلامان، جوان‌غلامان و نو‌غلامان‌ صورت گرفت

تجلیل ‌لاریجانی از مقام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی‌

خبرگزاری فارس: در چهارمین همایش سراسری تجلیل از پیر غلامان، جوان غلامان، نو غلامان، سخنرانان و مداحان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله صافی گلپایگانی تجلیل شد.

تجلیل ‌لاریجانی از مقام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در این مراسم که در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد، با اشاره به پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی به این همایش بیان کرد: پیام بسیار ارزشمند مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی رونق هر چه بیشتر به این مراسم بخشید و دو نکته مهم نیز برای فعالان در این حوزه به همراه داشت.

وی ادامه داد: نخستین پیام این مرجع عالیقدر این است که شما حب اهل بیت علیه السلام را در میان مردم احیا کردید؛ این سخن یک مرجع بزرگوار است و باید برای شما بسیار ارزشمند باشد که یک مرجع شما را احیاگر فرهنگ اهل بیت علیه السلام در جامعه نامیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دومین پیام نیز این است که شما با اشعار، مرثیه‌سرایی و مداحی خود الگوهای برتر را به جامعه معرفی می‌کنید.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صافی فرزند آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی به قرائت پیام این مرجع تقلید خطاب به این همایش پرداخت.

دیگر سخنرانی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی دانشمند بود که به بیان مطالبی در خصوص ویژگی‌های کسانی پرداخت که به عنوان خادم و غلام امام حسین(ع) در جایگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی گفت: آشنایی با آیه 116 سوره هود این قوت قلب را در دل ما ایجاد می‌کند که ما هم به درد دین خورده‌ایم و کارهایمان موثر بوده است.

این سخنران و مبلغ سرشناس ادامه داد: قرآن کریم در این آیه صریحاً می‌فرماید کسانی نجات پیدا کردند که یاور انبیا بودند و مابقی به دلیل گناه و پافشاری بر این گناهان دچار عذاب شدند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول