اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

120 میلیون ریال به طرح‌های فرهنگی هیئات مذهبی ابرکوه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: اداره تبلیغات اسلامی با اختصاص 120 میلیون ریال، در طرح‌های فرهنگی هیئات مذهبی شهرستان مشارکت می‌کند.

120 میلیون ریال به طرح‌های فرهنگی هیئات مذهبی ابرکوه اختصاص یافت

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: طرح‌های فرهنگی بسیاری در قالب هیئت‌های مذهبی در حال اجراست و این طرح‌ها با مشارکت و کمک 120 میلیون ریالی این اداره توسط 12 هیئت مذهبی شهرستان تا پایان سال جاری به اجرا در می‌آید.

وی عنوان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به مسابقه بزرگ کتابخوانی، تفسیر سوره اخلاقی حجرات، آموزش عمومی احکام، آموزش تخصصی مداحان و نوحه خوانان، تهیه و توزیع نرم افزار آموزشی ویژه هیئت‌ها و کارگاه آموزشی تخصصی مهدویت اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بزرگ آثار عاشورا و فرهنگ عاشورا در ابرکوه، حمایت از جلسات قرآنی هیئت‌ها، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی کارگاه آموزش خانواده برخی از این برنامه‌هاست. وی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی در قالب تفاهمنامه همکاری و با تعیین ناظر، اجرای این طرح‌ها را پیگیری می‌کند و تسویه حساب مالی این طرح‌ها که در قالب برنامه‌های این اداره و به پیشنهاد هیئت‌ها و تصویب در شورای هیئات مذهبی اجرایی می‌شود، پس از تأیید ناظر و ارائه مستندات لازم انجام می‌شود.

پورقیومی خاطرنشان کرد: تمامی این طرح‌ها مشارکتی است و در واقع اداره تبلیغات اسلامی یاریگر هیئت‌ها در این زمینه است.

وی در مورد معیارهایی که برای کمک به این برنامه‌ها از سوی این اداره مدنظر گرفته است، اظهار داشت: طرح‌ها باید فرامحله‌ای و شهرستانی، ابتکاری و تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/90003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول