اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی والیبال 15 خرداد پیشوا:

میزبانی دلیران دشتی بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: مربی والیبال 15 خرداد پیشوا گفت: میزبانی مردم شهرستان دشتی در بازی مقابل تیم پیشوا بسیار مطلوب و بی نظیر بود.

میزبانی دلیران دشتی بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محسن کاشانی صبح امروز در حاشیه مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور جام شهید تهرانی‌مقدم که در سالن چند منظوره شهید توسلی خورموج بین دو تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر و تیم والیبال شهدا 15 خرداد پیشوا برگزار شد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی، ضمن تقدیر از میزبانی و مهمان‌نوازی رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی و بچه‌های شهرخورموج گفت: وظیفه این‌ها نبود که از ما پذیرایی کنند و این سه روز که ما در شهرستان دشتی حضور داشتیم از وضعیت سرویس، خوابگاه تا تغذیه از ما پذیرایی کردند که از مهمان‌نوازی مردم تقدیر می‌کنم.

مربی تیم والیبال شهرستان پیشوا افزود: هر دو تیم که از تیم‌های شهرستانی هستند انگیزه دارند و شهرستان‌هایی هستند که تاکنون به آن شکل به آن‌ها توجه‌ای نشده و دارای بازیکنان جوانی هستند و با انگیزه بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم والیبال دلیران دشتی در مرحله رفت یک باخت داشته و به‌دنبال آن است که آن موقعیت را برای خود حفظ کند و تیم ما در مرحله اول سه برد و سه باخت داشته است.

کاشانی گفت: اخیرا تغییراتی را در تیم به‌وجود آوردیم و لازمه‌اش این بوده که مسئولان کمک کنند و انشاالله حرکتی در این زمینه هم اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دور برگشت دو بازی انجام داده‌ایم و هر دو تا را برده‌ایم و بازی اول سه روز گذشته در شهرستان پیشوا را با پیروزی پشت سرگذاشتیم.

کاشانی اضافه کرد: آن روز که بازی را به تیم دلیران دشتی واگذار کردیم پاسور اصلی‌مان میثم فریدی آسیب دیده بود و نتوانستیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم ولی بازیکنان دشتی بازی خوبی را ارائه دادند و مزد خودشان را گرفتند.

مربی تیم والیبال شهدا 15 خرداد شهرستان پیشوا گفت: وقتی وارد سالن ورزشی شدیم به بچه‌ها گوشزد کردم اینجا جنوب کشور است و با شمال کشور فرق می‌کند.

وی ادامه داد: دلیران دشتی دارای تماشاگرانی مودب و بازی دوست است و با جان و دل تیم خود را تشویق می‌کنند و کوچکترین بی‌احترامی چه به داور و یا بازیکن تیم من انجام ندادند و تمام لحظه‌ها از تیم خود حمایت می‌کردند.

کاشانی اضافه کرد: مصدوم شدن دو بازیکن تیم دلیران و باخت قبلی این تیم در بازی امروز تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول