اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی استقلال خوزستان مقابل نماینده تبریز در بازی تدارکاتی

باقری‌نیا: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال صنعتی خوزستان پس از برتری تیمش مقابل نماینده تبریز در بازی تدارکاتی گفت: با اینکه گسترش فولاد را هم بردیم، اما هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

باقری‌نیا: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استقلال صنعتی خوزستان که قهرمانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور از گروه ب را به خود اختصاص داده بود، در دیدار تدارکاتی با تیم گسترش فولاد تبریز، قهرمان نیم فصل گروه «الف»، تیم تبریزی را با شکست مواجه کرد.

مجید باقری‌نیا، سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان خود راضی است، اظهار داشت: در تلاش هستیم شرایط تیم را بهتر کرده و وضعیت تیم را ایده‌آل کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه صدرنشین نیم فصل بودیم، اما هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان در ادامه تصریح کرد: از نتایجی که به دست آوردم، رضایت نسبی دارم، اما می‌دانم که می‌توانیم بهتر از این باشیم، به طوری که علاوه بر بازی زیبا، نتایج بهتری کسب کنیم.

باقری‌نیا بیان کرد: بازیکنانی که در نیم فصل جذب کردیم، بازیکنان باکیفیتی هستند؛ طی چند جلسه تمرین، بازیکنان، هماهنگی نسبتا مناسبی پیدا کرده‌اند و مسلما از آغاز نیم فصل دوم، بازی‌های بهتری از آنها شاهد خواهیم بود.

به گزارش فارس، استقلال صنعتی خوزستان یکی از پنج نماینده استان در لیگ فوتبال دسته اول کشور است. این تیم که هم‌اکنون در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد، با 26 امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

 نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور از 8 دی‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2247/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول