اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتبال امید صورت گرفت

پیروزی اناری‌پوشان و شکست نماینده اصفهان

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور تیم‌های خوزستانی فولاد و نفت مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

پیروزی اناری‌پوشان و شکست نماینده اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لیگ برتر فوتبال امید عصر امروز از هفته چهارم میان تیم‌های فولاد خوزستان و دبیری تبریز برگزار شد که در نهایت تیم اهوازی موفق شد تیم دبیری تبریز را شکست دهد و نفت اهواز از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت.

عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد، دو تیم فولاد خوزستان و دبیری تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد با حساب دو بر یک تیم دبیری را مغلوب کرد.

این بازی که از ساعت 14 آغاز شد با حمله‌های ‌گاه و بیگاه فولاد روی دروازه دبیری انجام شد. در نیمه اول بر اثر فشار نسبی که فولادی‌ها بر میهمان خود داشتند و نفوذهای خود به محوطه جریمه، در دقیقه 32 بازی موفق شدند از حریف خود یک پنالتی بگیرند. ولید مشاعی‌زاده پنالتی را تبدیل به گل کرد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

از ابتدای نیمه دوم دبیری برای جبران گل خورده تلاش خود را بیشتر کرد، اما فولادی‌ها که در زمین خود بازی می‌کردند اجازه نمی‌دادند که تبریزی‌ها سوار بر بازی شوند و بازی پایاپای دنبال می‌شد.

در دقیقه 80 میرهادی حسینی بازیکن خوش تکنیک دبیری، ضربه کاشته‌ای را که پشت محوطه جریمه سرخ‌پوشان خوزستان به دست آورده بودند، تبدیل به گل کرد. بعد از این گل، دبیری که برای حفظ یک امتیاز تلاش می‌کرد، عقب کشید و فولادی‌ها که به تساوی راضی نبودند، به سوی دروازه میهمان خود هجوم بردند. بالاخره حملات متعدد فولاد نتیجه داد و در لحظات آخر بازی مهدی نیایش گل پیروزی‌بخش فولادی‌ها را به ثمر رساند و اناری‌پوشان 3 امتیاز هفته چهارم لیگ را کسب کردند.

نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور نیز با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ذوب‌آهن اصفهان گذشت. این بازی نیز از ساعت 14 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد.

 در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ بر‌تر امیدهای کشور ساعت 14 روز چهارشنبه 6 دی‌ماه تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه ملت اصفهان به دیدار ذوب‌آهن این استان می‌رود و نفت اهواز پنجشنبه هفتم دی‌ماه در‌‌ همان ساعت در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود.

انتهای پیام/2247/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول