اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشییع شهدای گمنام در جزیره فارسی

سردار باقرزاده: ملت‌های دربند برای آزادی باید از دریای خون عبور کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ملت‌های دربند و زیر یوغ استکبار برای آزادی و رهایی باید از دریا و شط خون عبور کرده، ایثار و فداکاری کنند تا به عزت جاودانه برسند.

سردار باقرزاده: ملت‌های دربند برای آزادی باید از دریای خون عبور کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد باقرزاده در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در جزیره فارسی استان بوشهر اظهار داشت: شهادت کوتاه‌ترین، عاشقانه‌ترین و خالصانه‌ترین راه رسیدن به خدا است.

وی با بیان اینکه شهادت در حقیقت پرواز شکوهمند انسان از خاک تا خداست، تصریح کرد: تمام ایران اسلامی طالب شهید و شهادت هستند و جزایر خلیج فارس به عنوان یک ناو جنگی هستند که نیازمند ناوبان و لنگرگاه‌های شهادت‌اند و این شهدای گمنام به عنوان ناوبان‌های این جزایر حضور دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا با حضورشان در این جزیره در تثبیت این جزیره فارسی در عرصه دفاعی و بالابردن روحیه رزمندگان و نیروهای دریایی مهر تائید زدند.

باقرزاده گفت: حضور این شهدا در این جزایر که در خلیج فارس قرار دارند دو بعد معنوی و حماسی دارد و در بعد حماسی برای ملت‌های دربند و زیر یوغ استکبار این پیام را می‌دهد که اگر بخواهند به عزت و استقلال و حیات معنوی و جاودانه برسند راهشان باید راه امام حسین و شهدا باشد.

وی ادامه داد: همچنین باید این کشورها از شط و دریای خون عبور کرده ایثار و فداکاری کنند تا به عزت جاودانه برسند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا علم‌های پیروزی و افتخار ملت ایران هستند که در این جزایر برافراشته شده و امیدواریم ملت ایران همواره قدردان این شهدا باشند.

امروز پیکر مطر دو شهید گمنام با حضور مسئولان استان بوشهر و سردار باقرزاده در جزیره فارسی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول