اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

تماشاچیان داماش از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم‌ فوتبال داماش ‌گیلان گفت: تماشاچیان داماش تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نگیرند و تیم خود را تشویق کنند.

تماشاچیان داماش از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان در نشست خبری قبل از بازی مقابل تراکتورسازی ‌تبریز در مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال کشور با اشاره به اینکه مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در جدول جایگاه خوبی دارد، اظهار کرد: تمام تلاش ما ارائه بازی مقتدرانه در مقابل تیمی که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود، است.

وی با بیان اینکه نباید در جام‌ حذفی حضور می‌یافتیم و حالا که شرکت کردیم باید با قدرت بازی کنیم، اضافه کرد: نگاه ما این است که بازی خوبی انجام دهیم و از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی داماش گیلان مصدومیت حسن رودباریان و مرتضی ابراهیمی را موجب نگرانی تیم داماش دانست و افزود: بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند و امیدواریم این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: تفکر ما این است برای افزایش شرایط روحی بازیکنان را برای قهرمانی آماده کنیم که توانایی این کار را داریم.

درخشان با تاکید بر اینکه جام حذفی کوتاه‌ترین راه برای قهرمانی است اما دستیابی به آن آسان نیست،‌ تصریح کرد: امیدواریم در 90 دقیقه به نتیجه برسیم و به دنبال انجام بازی فرسایشی برای کشاندن کار به ضربات پنالتی نیستیم.

وی از جذب چند بازیکن در داماش خبر داد و گفت: چند بازیکن خوب جذب کردیم که یکی از آنها خارجی است.

این سرمربی خاطرنشان کرد: مردم رشت از فرهنگ و سواد بالایی برخوردار هستند و تماشاچیان رشتی باید تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نگیرند و تیم خود را تشویق کنند.

سرمربی داماش گیلان با تصریح بر اینکه فرهنگ آذری‌زبان و گیلکی‌زبان باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرند،‌ اضافه کرد: باید فرهنگ استادیوم‌ها به گونه‌ای ساماندهی شوند که تیم بازنده در صورت باخت نیز مورد تشویق قرار گیرد و خانواده‌ها نیز بتوانند به ورزشگاه بیایند.

به گزارش فارس،‌ دیدار تیم‌های فوتبال داماش‌گیلان و تراکتورسازی ‌تبریز از مرحله یک‌هشتم ‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 14 فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت سید حسین زرگر و کمک‌های رسول فروغی و رضا عبدوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول