اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تلفات نیروهای راهداری در جاده‌ها کمتر از شهادت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به تلفات جاده‌ای گفت: تلفات جاده‌ای از نیروهای راهداری و حمل‌و‌نقل ارزش بالایی دارد و اگر بیشتر از شهادت نباشد کمتر نیز نیست.

تلفات نیروهای راهداری در جاده‌ها کمتر از شهادت نیست

به گزارش خبرگزاری قزوین ظهر امروز جمعی از اعضای شورای حمل و نقل و راهداران استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این دیدار ضمن تبریک روز حمل و نقل موضوع حمل و نقل را در کشور مهم دانست و اظهار داشت امروز موضوع حمل و نقل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بالایی برخوردار بوده و باید به این مسئله مهم بسیار اهمیت دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نقش حمل و نقل را در انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و خاطر نشان کرد پرسنل حمل و نقل حتی در ایام انقلاب اسلامی و همچنین در ایام دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند و امروز وظایف آنها در راستای برطرف کردن نیاز مردم بسیار حساس و با اهمیت است.

امام جمعه قزوین تصویب کرد دنیا نیز به حمل و نقل استوار بوده و این حمل و نقل است که کالاهای مورد نیاز مردم را از جایی به جایی دیگر می‌برد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری فراهم کردن توشه برای آخرت را با اهمیت دانست و یادآور شد ما باید در حمل‌ونقل برای آخرت نیز توشه برداریم و گامی که برمی‌داریم باید ببینیم که آیا توانسته ایم برای خود توشه‌ خوبی برداریم یا نه و آیا اینکه می‌توانیم در آن دنیا در جوار خدای متعال باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بهترین توشه برای آخرت دانست و بیان داشت: هرجا که در این دنیا باشیم هدف اصلی ما باید خدمت خالصانه باشد و بتوانیم با خدمت شایسته به این مردم، در آن دنیا توشه‌ای برای خود فراهم کنیم.

آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به نقش مهم دستگاه‌های حمل و نقل بیان داشت: امروز نقش دستگاه‌هایی مثل حمل و نقل که گاهی خطراتی برای آنان دارد بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و رانندگانی که شب و روز کالاهای مردم را حمل کرده و انصافا کار ارزشمندی است.

امام جمعه قزوین به تلفات جاده‌ای در کشور اشاره و عنوان کرد گاهی مواقع تلفات جاده‌ای در کشور ما و همچنین استان قزوین رخ می‌دهد که اگر نگوییم تلفات جاده‌های ما که از پرسنل راهداری هستند از شهدای جنگ تحمیلی اگر بیشتر نباشند کمتر نیستند و کار یک راننده همان است که یک رزمنده در جنگ به جهاد می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به دو نعمت بزرگ برای انسان اشاره و بیان داشت دو نعمت است که شناخته نمی‌شود یکی سلامتی و دیگری امنیت است که تا زمانی که انسان این‌ دو را از دست ندهد متوجه ارزش آنها نخواهد شد.

امام جمعه قزوین در خاتمه از زحمات شورای راهداران و مسکن به خاطر زحمات آنها در ایام سال بویژه در ایام زمستان قدردانی کرد. همچنین در ابتدای این دیدار نیز نادر محمدزاده مدیرکل مسکن و شهرسازی استان قزوین در خصوص حمل و نقل مطالبی به استحضار نماینده ولی فقیه در استان قزوین رساند.

انتهای پیام/2667/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول