اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی مازندران:

توسعه طرح سهامداری سبب رونق اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ترویج فرهنگ سهامداری از سیاست‌های مورد نظر برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم مازندران است.

توسعه طرح سهامداری سبب رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان اموراقتصادی و دارایی مازندران، محمود شعبان‌زاده در جلسه شورای عالی بسیج ادارات کل مازندران با تأکید بر تقویت بیش ‌از پیش روحیات بسیجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه بین‌الملل و هجمه‌های پیشروی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تمسک به حزب‌الله و بهره‌گیری از قوای بسیج می‌توانیم همچون دروان دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی صف‌آرایی کنیم.

وی افزود: در علم اقتصاد، صف‌آرایی و مبارزه، شکل و روشی متفاوت را اقتضا می‌کند که بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی نمادی از بازسازی و رویارویی با دسیسه‌های استکبار جهانی است.

شعبان‌زاده گفت: استان مازندران با توجه به پتانسیل‌هایی که در زمینه اقتصاد و کشاورزی دارد باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت، فرایند رشد و توسعه را طی کند و مسئولان اقتصادی استان می‌توانند با تعیین راهبردهای عملیاتی نقش مهمی در این راستا ایفا کنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: یکی از راهبردهایی که این سازمان در راستای نیل به اهداف مورد نظر تدوین کرده است، ترویج فرهنگ سهامداری و توسعه طرح ملی سهامداری در استان است.

وی ادامه داد: با ترویج فرهنگ سهامداری و سهیم شدن در توسعه اقتصادی کشور شاهد رونق اقتصادی و افزایش درآمد خانوار در استان خواهیم بود که این خود منجر به توسعه و رشد اقتصاد استان می‌شود.

شعبان‌زاده تصریح کرد: اگر بنا باشد که مردم ایران در اقتصاد کشور اثرگذار بوده و در رسیدن به اهداف و سیاست‌های اقتصادی مشارکت کنند، یکی از این ابزارها می‌تواند توسعه فرهنگ سهامداری باشد.

وی در پایان یادآور شد: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان برای نیل به این هدف آمادگی خود را برای همکاری با دستگا‌ه‌های اجرایی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/86018/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول