اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت دولت از تشکل‌های صنفی بخش کشاورزی

سودجویان از چرخه تولید و توزیع حذف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت دولت از تشکل‌های صنفی بخش کشاورزی موجبات حذف سودجویان از چرخه تولید و توزیع را فراهم می‌آورد.

سودجویان از چرخه تولید و توزیع حذف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی کسایی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش دام با اشاره به اهمیت مدیریت قیمت نهاده‌های دامی در کنترل نهایی قیمت و مدیریت بهتر آن در بازار مصرف، با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته و در حال انجام جهادکشاورزی استان در ایجاد تعاملات بیشتر با تشکل‌های صنفی در بخش کشاورزی، به خصوص بخش تولیدات دامی اظهار کرد: حمایت سازمان جهادکشاورزی در شکل‌گیری تشکل‌های صنفی در بخش دام و به خصوص تولید خوراک دام بسیار چشم‌گیر بوده است.

وی افزود: با اجرای مدیریت در نحوه واردات و توزیع نهاده‌های دامی همراه با افزایش تعامل با تشکل‌ها و ارتقاء‌بخشی به نقش آنان در حل مسائل و مشکلات بخش تولید، در مدت زمان اندک توانسته‌ایم با حذف بخش اعظم واسطه‌ها از چرخه تولید و توزیع، ثبات بیشتری را بر بازار مصرف حاکم کرده و تداوم این روند به سود تولیدکننده و مصرف‌کننده خواهد بود.

کسایی با بیان اینکه بخش کشاورزی، با حمایت‌های مستقیم دولت در راه توسعه گام‌های بلندی را برداشته و می‌رود در سایه این حمایت‌ها، تحقق خواست ملی خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را برآورده کند، اظهار کرد: این توسعه می‌تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد ولی همدلی، تلاش و تعامل بین تولیدکنندگان و بخش مدیریتی و نظارتی، بسیاری از این مشکلات را حل کرده و گسترش این تعاملات خواهد توانست مسیر دسترسی به توسعه پایدار در این بخش مهم و حیاتی جامعه را هموارتر کند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت تعاونی آمادگی دارد در صورت تأمین مواد اولیه، نهایت همکاری و تعامل با تشکل‌ها در نحوه توزیع را داشته باشد، گفت: محور تفکر ما بر این اعتقاد استوار است که حل مشکلات بخش تولید، حمایت از تمام جامعه برای رشد و ترقی بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی است و در تحقق این امر از تمام ابزارهای ممکن و در دسترس باید به نحو شایسته و مدیریت یافته استفاده شود.

شرکت تعاونی کارخانجات تولید خوراک دام استان، متشکل از 22 کارخانه مجهز در سراسر استان با دارا بودن فناوری روز دنیا در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان به فعالیت اشتغال داشته و بر اساس تصمیمات گرفته شده در این نشست، بخش اعظم خوراک دام مورد مصرف در دامداری‌های استان، توسط کارخانه‌های تحت نظر این اتحادیه تولید خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول