اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه

عماد مخدومی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان شد

خبرگزاری فارس: عماد مخدومی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان گلستان منصوب شد.

عماد مخدومی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‎های مردمی نوسازی مدارس کشور بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید نوسازی مدارس گلستان اظهار داشت: در طول سالیان گذشته، سازمان نوسازی مدارس موفقیت‎های زیادی داشته که رسیدن به این جایگاه در سایه عوامل مختلفی بوده است.

باقر مسلمی ادامه داد: به دلیل اینکه سازمان نوسازی مدارس در داخل یک نظام مقدس، سالم و بسیار مهمی مانند نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‎کند و در کنار آن انسان‎های وارسته، متقی و حتی کسانی که از جان و مال خویش همچون خیرین مدرسه‎ساز گذشته‎اند، تنفس می‎کند توانسته به موفقیت‎های خوبی برسد.

وی عمل خیرخواهانه خیرین مدرسه‎ساز را ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‎ساز از همه چیز خود گذشته‎اند، گذشتن از مال حتی از جان دادن هم سخت‎تر است، اما همکاران ما در نوسازی می‎بینند که یک پیرزن اهل خواف استان خراسان که خود زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است در حادثه تصادف وقتی تنها فرزندش را از دست می‎دهد، تمام دیه فرزندش را با وجود همه نیازی که دارد برای ساخت مدرسه اختصاص می‎دهد که این کاری عجیب و ارزشمند است.

معاون توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: در 5 سال گذشته در ارزیابی 14 دستگاه فنی کشور که بالای 300 میلیارد تومان اعتبار داشتند، سه سال مقام اول را کسب کردیم.

مسلمی توجه به تعامل را یک اصل بسیار مهم عنوان کرد و ابراز داشت: استان‎هایی که بین نوسازی، آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‎ساز، استانداری‎ها و دستگاه‎های مرتبط با نوسازی تعامل خوبی برقرار کردند، بسیار موفق‎تر از سایر استان‎ها هستند.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم روند پیشرفت و تعالی همچنان تداوم پیدا کند، باید به تعامل نگاه جدی‌تری شود.

معاون توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص دلایل انتخاب مدیران بیان داشت: سرلوحه برنامه‎های نوسازی این است که نیروها از داخل مجموعه انتخاب شوند، برای اینکه به تعاملات بین دستگاهی و روحیات پرسنل شناخت کامل دارند.

مسلمی در پایان اضافه کرد: گلستان استانی است که با وجود پیشرفت‎های خوبی که خصوصاً در این بخش داشته است، اما هنوز جای کار دارد.

انتهای پیام/2307/ذ/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول