اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

طرح‌های تخصصی قرآنی کمتر مورد توجه قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: اجرای طرح‌های تخصصی قرآنی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طرح‌های تخصصی قرآنی کمتر مورد توجه قرار گرفته است

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: نیاز امروز جامعه، اجرای طرح‌های تخصصی در حیطه قرآن است.

وی افزود: متأسفانه برگزاری کلاس‌های مورد نیاز در کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته است و در صورت تشکیل نیز به آن توجه کافی نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه بیان داشت: به عنوان نمونه می‌توان به این نکته اشاره کرد که چندی قبل اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه به عنوان تنها موسسه قرآنی وارد شده در این عرصه اقدام به برگزاری کلاس‌های تخصصی صوت و لحن در این شهرستان کرد و به دلایل مختلف از جمله عدم همکاری نهادهایی که توقع همکاری از آنها داشتیم، آن گونه که انتظار می‌رفت برگزار نشد.

پورقیومی یکی دیگر از نیازهای امروز جامعه را بحث تدبر و تفسیر قرآن ذکر کرد و افزود: این موضوع باید از طرف مسئولان قرآنی کشور به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به سهم خود به عنوان یکی از متولیان قرآنی این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خاطرنشان کرد: مردم علاقمندانه پیگیر فعالیت‌های قرآنی هستند و در این میان وظیفه دست‌اندرکاران است که با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسانه، مردم را به سمت فعالیت‌های مورد نیاز هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیز یکی از بزرگترین سازمان‌های متولی قرآن در کشور است، در مورد مزایای کار قرآنی این سازمان نسبت به دیگر متولیان قرآنی کشور اظهار داشت: سازمان تبلیغات با یک شعبه مرکزی به نام سازمان دارالقرآن و با شرح مدون کشوری و با هدف کاهش تصدی‌گری و افزایش کیفیت آموزشی و جلب مشارکت‌های عمومی و مردمی چندین سال است که برای صدور مجوز موسسات قرآنی مردمی و خانه‌های قرآنی روستایی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/90003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول