اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خنثی شدن حمله تروریست‌ها به فرودگاه نظامی ادلب/کشف تجهیزات نظامی تروریست‌ها در «یعقوبیه»

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به فرودگاه نظامی «تفتناز» را خنثی کرد و تجهیزات نظامی تروریست‌ها در باغ‌های ادلب توسط ارتش سوریه کشف و ضبط شد و 2 تروریست در حومه دمشق کشته شدند.

خنثی شدن حمله تروریست‌ها به فرودگاه نظامی ادلب/کشف تجهیزات نظامی تروریست‌ها در «یعقوبیه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، ارتش سوریه با حمله تروریست‌ها به محل استقرار ارتش در منطقه «فوزیه» در حومه «جسر الشغور» در حومه ادلب مقابله کرد که منجر به کشته شدن 21 تروریست شد.

همچنین در عملیات ارتش سوریه در باغ‌های منطقه «الیعقوبیه» ارتش موفق شد با تروریست‌هایی که در حال انتقال سلاح و تجهیزات نظامی بودند مقابله کند که دست کم 30 تروریست کشته شدند و مقدار زیادی اسلحه کشف و ضبط شده است.

از سوی دیگر ارتش سوریه عملیات تروریست‌ها در حمله به فرودگاه نظامی «تفتناز» را خنثی کرد که منجر به کشته شدن «عبدالرحمن الطویشی» سرکرده این گروهک شد.

ارتش سوریه حمله گروهک‌های تروریستی به منطقه «الذبابیه» در نزدیکی دمشق را ناکام گذاشت که منجر به کشته شدن چند تروریست به نام‌های «عبدالغنی بخیت»، «محمد حماده» و «فایز الرهوان» شد و چند تروریست دیگر نیز در عملیات ارتش سوریه در نزدیکی ساختمان «الامارات» کشته شدند.

از سوی دیگر در عملیات ارتش سوریه در «دیرالزور» پایگاه تروریست‌ها و یک بیمارستان صحرایی آنها در منطقه «المیادین» نابود شد و تعدادی تروریست که قصد نفوذ به منطقه «الحویقه» را داشتند، کشته شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول