اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست تشکیلات خودگردان از شورای امنیت برای توقف شهرک‌سازی اسرائیل

خبرگزاری فارس: تشکیلات خودگردان فلسطین از اعضای دائم شورای امنیت خواست تا مانع اجرای طرح جدید شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس شرقی شوند.

درخواست تشکیلات خودگردان از شورای امنیت برای توقف شهرک‌سازی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «معا»، «محمود عباس» به «ریاض منصور» نماینده ویژه تشکیلات خودگردان در سازمان ملل متحد دستور داد با نمایندگان پنج عضو دائم شورای امنیت تماس گرفته و از آنها بخواهد تا مانع اجرای طرح شهرک‌سازی اسرائیل در قدس شرقی شوند.

رژیم صهیونیستی دیروز طرح احداث 1500 واحد مسکونی دیگر در قدس شرقی را تصویب کرد بی‌آنکه به چندین روز اعتراض جامعه جهانی به پروژه احداث 3000 واحد مسکونی در این منطقه توجهی بنماید.

در این رابطه، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: رئیس تشکیلات خودگردان از بیانیه اسرائیل به شدت عصبانی شد و به منصور دستور داد فوراً با نمایندگان پنج کشور آمریکا، روسیه، چین، انگلیس و فرانسه تماس بگیرد.

وی افزود: جدیدترین طرح‌های توسعه شهرک‌های اسرائیل به مثابه چالشی برای جامعه بین‌المللی بود  و نشان داد که آنها به احساسات جهان عرب توجهی نمی‌کنند.

ابو ردینه تصریح کرد: چنین اقداماتی در نهایت اسرائیل را از لحاظ بین‌المللی به انزوا می‌کشاند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول