اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

نظارت مداوم بر صنعت تولید سوسیس و کالباس اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نظارت بر نحوه تولید سوسیس و کالباس را در استان اصفهان لحظه‌ای و مداوم خواند و محصولات این صنعت را از بهترین محصولات فرآورده‌های گوشتی در کشور دانست.

نظارت مداوم بر صنعت تولید سوسیس و کالباس اصفهان وجود دارد

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعدادی افراد مسئله‌دار طی دو سال گذشته با انگیزه‌های مختلفی از جمله اخاذی و باج خواهی از شرکت‌های تولید فرآورده‌های گوشتی به تشویش اذهان عمومی پرداختند که همین مسئله جدیت در نظارت بر این کارخانه‌ها را در استان اصفهان بیشتر کرد.

وی ضمن رد هرگونه شایعه مبنی بر استفاده از مواد اولیه ناسالم در صنعت سوسیس و کالباس در اصفهان اظهار کرد: به عنوان مسئول کارگروه سلامت استان این تضمین را به شهروندان می‌دهم که تولیدات این کارخانه‌ها به صورت لحظه‌ای بررسی و کنترل می‌شود و امکان هر گونه سو استفاده از آنها سلب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای مجموعه مدیریت استان یکی از اولویت‌های تصمیم گیری است، افزود: اکنون اداره نظارت بر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آن قدر سختگیری کرده که بسیاری از کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی به استانداری مراجعه و خواستار تعطیلی کارخانه‌هایشان شده‌اند.

وی ادامه داد: همه پیگیری‌های بهداشتی در این زمینه صورت گرفته تا کم‌ترین مشکل برای مردم به وجود آید.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول