اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

سرپرست جدید منطقه نفت لرستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اسدالله کلانتر به عنوان سرپرست منطقه لرستان معرفی شد.

سرپرست جدید منطقه نفت لرستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در این مراسم به خدمات یارمحمدی مدیر سابق منطقه اشاره کرد و گفت: علی‌رغم دوران کوتاه مدیریت وی در لرستان، اقدامات ارزشمندی انجام شده که این موفقیت‌ها بدون شک در سایه همدلی و تلاش تمام پرسنل این منطقه حاصل شده است.

علی زیار، مهندس کلانتر را نیز از نیروهای متعهد و متخصص شرکت دانست و اظهار داشت: همه پرسنل منطقه لرستان باید یاریگر وی باشند، تا اهداف شرکت در این منطقه که از مناطق موفق کشور است، محقق شود.

وی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های کلانتر اخلاص در عمل است و امید می‌رود با پرورش نیروهای شایسته و جوان که از مهم‌ترین وظایف وی است، در مسیر بالندگی شرکت گام بردارد.

سرپرست جدید منطقه لرستان نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت اظهار امیدواری کرد که با کمک همه پرسنل منطقه پاسخگوی این اعتماد باشد.

کلانتر با اشاره به خدمات مدیر سابق منطقه لرستان اظهار داشت: تفاهم، صمیمیت و برادری مهندس یارمحمدی با کارکنان این منطقه بی‌نظیر بود و بدون شک وی در مسئولیت جدید خود نیز همچون گذشته موفق خواهد بود.

مدیر سابق منطقه لرستان نیز با بیان اینکه بیش از 90 درصد اهداف پیش‌بینی شده شرکت در زمان مدیریت وی در منطقه لرستان محقق شده است، گفت: همه موفقیت‌های این منطقه در سایه همدلی و مشورت به دست آمده است و امید می‌رود مهندس کلانتر که از نیروهای متخصص و بومی استان است، در کار خود توفیق داشته باشد.

گفتنی است، اسدالله کلانتر بیش از این معاونت فنی منطقه لرستان را بر عهده داشت و مهندس یارمحمدی نیز به عنوان مدیر منطقه فارس معرفی شد.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول