اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر حزب ترکیه مستقل:

بشار اسد به خاطر سوریه با آمریکا و سلطه گران مبارزه می کند

خبرگزاری فارس: رهبر حزب ترکیه مستقل در ارزیابی تحولات سوریه تاکید کرد که بشار اسد رئیس جمهور این کشور به خاطر وطن با آمریکا و سلطه گران مبارزه می کند.

بشار اسد به خاطر سوریه با آمریکا و سلطه گران مبارزه می کند

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، پرفسور حیدر باش، رهبر حزب ترکیه مستقل در یک برنامه تلویزیونی در ارزیابی تحولات سوریه با تاکید بر اینکه بشار اسد رئیس جمهور سوریه به خاطر وطن با آمریکا و دیگر دشمنان مبارزه می کند، اظهار داشت کسانی که امروز با بشار اسد مخالفت می کنند در حقیقت دشمنان اسلام و معنویات و عقاید اسلامی هستند و چون بشار اسد به آنان میدان نمی دهد با وی مخالفت می کنند.

حیدر باش در ادامه تصریح کرد اگر بشار اسد در مقابل خواسته های آمریکا در منطقه خاورمیانه تسلیم می شد و به امیال واشنگتن و تل آویو آری می گفت، امروز همانند دیگر شیخ نشین ها و پادشاهی ها در منطقه می شد و کسی کاری به کار وی نداشت.

رهبر حزب ترکیه مستقل همچنین با اشاره به تروریست هایی که در سوریه علیه دولت دمشق می جنگند خاطرنشان کرد که اکثر این عده از خارج از سوریه به این کشور آورده شده اند و در سوریه حتی 5 درصد مردم این کشور مخالف بشار اسد نیستند. وی غرب و برخی کشورهای شیخ نشین عرب منطقه را عامل تامین و انتقال تروریست ها به سوریه دانست و گفت ائتلاف غربی عربی دست این تروریست ها اسلحه و توپ و بمب داده و نام این اقدام را حرکت مردمی گذاشته است.

حیدر باش در ادامه هشدار داد دولت آنکارا باید بداند در صورت سقوط سوریه و بشار اسد، ترکیه نیز سقوط خواهد کرد و هیچ قدرتی قادر به جلوگیری از این سقوط نخواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول