اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر خواستار شد

ثبت «روز ملی ایرانشهر» در تقویم کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایرانشهر خواستار ثبت 28 آذر ماه در تقویم کشور به عنوان «روز ملی ایرانشهر» شد.

ثبت «روز ملی ایرانشهر» در تقویم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاوسی پیش از ظهر امروز در سومین همایش خورشید ولایت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان استانی در ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه با اینکه همایش خورشید ولایت دستاوردهای مثبتی دارد برای استمرار و ماندگاری آن بهتر است این روز به عنوان «روز ملی ایرانشهر» در تقویم ثبت شود.

وی در ادامه توجه ویژه به مسائل فرهنگی شهرستان ایرانشهر و همچنین حضور عده‌ای از مردم، مسئولان و سران دلسوز قبایل شیعه و سنی برای دیدار رهبری را خواستار شد.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: مردم ایرانشهر از برکات وجود مقام معظم رهبری بهره‌مند و شاهد ایثارگری‌ها و امدادگری‌های ایشان در تاریخ زمان حضور در منطقه بودند.

وی ادامه داد: تلاش‌های مقام معظم رهبری در مدت اقامت در ایرانشهر قابل تقدیر است و باید به این خدمات ارزش نهاد و عامل وحدت و انسجام بین شیعه و سنی  دانست.

طاووسی تاریخ و زمان حضور مقام معظم رهبری را در ایرانشهر اوج افتخار و قدرت و باعث افتخار مردم منطقه عنوان کرد و گفت: باید این آثار و برکات به عنوان روزهای تاریخی ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول