اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی قزوین:

تقویت نظام صنفی کشاورزی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین نظام صنفی کشاورزی را مهم‌ترین نهاد ایجاد شده از جامعه کشاورزان دانست و بر تقویت این نهاد تأکید کرد.

تقویت نظام صنفی کشاورزی ضروری است

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون نظام صنفی در کارها و فعالیت‌های کشاورزی اظهار داشت: این نظام در آینده دارای گسترده‌ترین پوشش در بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی شده و رشد شاخصه‌های مختلف را به همراه می‌آورد.

مدیر شبکه تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی در شهرستان‌های قزوین بیش از یک‌ سال است که تشکیل شده، افزود: با توجه به اینکه چهار درصد تولیدات کشاورزی کشور در استان قزوین بهره‌برداری می‌شود بر همین مبنا فعالیت‌های این نظام می‌تواند نقشی مهم در پیشرفت کشاورزی استان قزوین ایفا کرده و رضایت‌مندی کشاورزان را بیشتر کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی عضو در تشکل‌های تعاون روستایی قزوین هستند، عنوان کرد: فعالان و بهره‌برداران این بخش به منظور تقویت جایگاه کشاورزی در سطح استان و همچنین استفاده از مزایا و دریافت خدمات مناسب ضروری و لازم است که تا پایان امسال عضو نظام صنفی کارهای کشاورزی شوند.

این مسئول مهم‌ترین اقدام نظام‌های صنفی را شناسایی و نیز صدور پروانه فعالیت شغلی برای کشاورزان عنوان کرد و افزود: صدور پروانه فعالیت در راستای هویت‌بخشی به کشاورزان این قشر پرتلاش و زحمت‌کش صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه تعاون روستایی استان قزوین تأکید کرد: پروانه فعالیت صادره توسط نظام صنفی کارهای کشاورزی به عنوان مدرکی معتبر و دارای اعتبار کامل بوده و در مواقع لزوم می‌تواند مورد استناد قرار گرفته و استفاده شود.

معین‌الدین ابراز داشت: جلب همکاری دستگاه‌های مرتبط با بخش کشاورزی و دفاع از منافع صنفی و حقوقی کشاورزان از اهداف مهم این تشکل در سطح استان قزوین است.

وی ادامه داد: بهره‌برداران و کشاورزان شهرستان‌های آبیک، البرز، بویین زهرا، تاکستان و همچنین شهرستان قزوین برای عضویت در نظام صنفی کشاورزی می‌توانند به ترتیب به دفاتر این نظام در ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی آبیک، شهرک حصار خروان جنب تعاونی روستایی‌ انقلاب شهرستان آوج، ساختمان اداره تعاون روستایی بویین زهرا، ساختمان تعاونی باغداران شهر تاکستان و نیز ساختمان اتحادیه دامداران قزوین مراجعه کرده و اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول