اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه‌ گذشته

19 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا گفت: بازرسان امور صنفی 19 واحد صنفی در این شهرستان را به علت تخلف پلمب کردند.

19 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شد

احمد زنده‌دل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: در آستانه زمستان طرح تشدید‌ بازرسی‌ و نظارت بر اماکن فروشگاهی، سوپر مارکت‌ها، آجیل‌‌فروشی‌ها، خواروبار فرو‌شی، شیرینی‌‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بخش‌های مرکزی، شال، رامند و دشتابی شهرستان بویین زهرا آغاز شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: این طرح با همکاری دادگستری، فرمانداری، مجموعه نیروی انتظامی، اداره امکان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا برنامه‌ریزی شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تعداد پنج اکیپ به طور دائم و سیار در زمان‌های برنامه‌ریزی شده در شهر‌های واقع در این شهرستان حضور یافته و به نظارت، ارزیابی و کنترل همگانی قیمت‌های اجناس و وسایل ضروری شهروندان به‌ ویژه در بخش مرکزی بویین زهرا می‌پردازند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: از نیمه‌ آبان‌ماه گذشته تا 20 آذرماه‌ جاری بنابر آمار مجمع امور صنفی این شهرستان بیش از یک‌هزار مورد بازرسی از صنوف، واحد‌های تولیدی، تجاری، کسبه، مغازه‌دار‌ها و همچنین کلی‌‌فروشی‌ها در بخش‌های چهارگانه این شهرستان به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با ماه‌های قبل‌تر از آن، رشد خوبی را بر اساس شاخصه‌ها نشان می‌دهد.

زنده‌دل در ادامه خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته 163 مورد منجر به صدور برگ جریمه و 150 مورد نیز اخطار دریافت‌ کرده‌اند.

وی ابراز داشت: با نظارت‌های انجام شده بیش از 19 واحد صنفی در شهرستان بویین‌زهرا نیز پلمب شده‌اند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تدابیر ویژه‌ای از سوی مجمع امور صنفی مقرر شده، تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری تا به‌ امروز برای بیش از شش واحد صنفی متخلف در این شهرستان برگ جریمه صادر شده است.

این مسئول متذکر شد: بیشترین تعداد تخلفات به ثبت رسیده توسط بازرسان در این شهرستان مربوط به گران‌فروشی‌، عدم درج قمیت بر روی‌ کالا و اجناس ضروری و مورد نیاز مردم و نیز احتکار بوده است.

زنده‌دل در پایان اذعان داشت: ارزش ریالی جریمه‌های صادر شده نیز بیش از 4 میلیون ریال بوده است.

انتهای ‌پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول