اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موافقت رژیم صهیونیستی با احداث 1500 واحد مسکونی در قدس شرقی

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی بدون توجه به خواسته‌های جامعه جهانی برای متوقف کردن شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی، با احداث 1500 واحد مسکونی جدید در قدس شرقی موافقت کرد.

موافقت رژیم صهیونیستی با احداث 1500 واحد مسکونی در قدس شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت داخلی رژیم صهیونیستی امروز به ساخت 1500 واحد مسکونی در «رمات شلومو» در قدس شرقی چراغ سبز نشان داد، طرحی که واشنگتن در سال 2010 با آن مخالفت کرده بود.

سخنگوی وزارت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت که این طرح از 1600 واحد به 1500 واحد تقلیل یافته است و در حال حاضر باید این طرح برای گرفتن موافقت نهایی ارائه شود و موافقت با آن نیز به ماه‌ها و یا شاید هم سال‌ها زمان نیاز دارد.

«ایورات اوبراخ» افزود که این طرح در سال 2010 برای نخستین بار زمانی که «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا به قدس سفر کرده و قصد تقویت مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطینیان را داشت، اعلام و باعث بوجود آمدن بحران دیپلماتیک با واشنگتن شد.

رژیم صهیونیستی در سال 1967 قدس شرقی را به اشغال خود درآورده و مدعی است که هر دو بخش قدس به صورت یکپارچه پایتخت ابدی این رژیم است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول