اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران:

سیر فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی صعودی است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام خسروپناه رئیس پژوهشگاه حکمت و فلسفه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یادگار امام خمینی(ره) است که با حمایت رهبر معظم انقلاب توانست جایگاه و شأن خود را بیابد.

سیر فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی صعودی است

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیر‌خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت‌الاسلام عبد‌الحسین خسروپناه خسروپناه رئیس پژوهشگاه حکمت و فلسفه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یادگار امام خمینی(ره) است که با حمایت رهبر معظم انقلاب توانست جایگاه و شأن خود را بیابد.

وی افزود: وظیفه اصلی این شورا در حال حاضر، ترسیم و تصویب نقشه مهندسی فرهنگی است؛ تا بینش، منش و کنش فرهنگی در اجتماع و مدیریت و سیاستگذاری فرهنگی در مسیر درست قرار گیرد.

عضو شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی ادامه داد: در این چند سال اخیر، شورای عالی انقلاب فرهنگی مسیر خود به سمت بالندگی را به خوبی طی کرده است و خوشبختانه فعالیت‌های این شورا سیر صعودی به‌سمت تخصصی‌تر و کارشناسی‌تر شدن را می‌پیماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: مجموعه‌های زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی دستاوردهای خوبی داشته‌اند و مصوبات تخصصی و راهگشای شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به این عقبه کارشناسی تصویب شده‌اند.

وی در پایان نیز افزود: فرآیند بررسی کارشناسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، با توجه به این کمیسیون‌ها سرعت بیشتری گرفته است و از این جهت نمره قابل قبولی به این شورا تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول