اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه آبیک:

اهداف شهدا به فراموشی سپرده نشود

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

اهداف شهدا به فراموشی سپرده نشود

حجت‌الاسلام عباس تقوایی در حاشیه مراسم تشییع یک پیکر شهید گمنام که ظهر امروز در آبیک صورت گرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: دغدغه اصلی خانواده‌های معزز شهدا زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گرچه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و آشنایی با مشکلات اجتماعی، رفاهی و معیشتی آنان در دستور کار مسئولان قرار دارد.

وی افزود: شهدا نیز همانند هر انسانی زندگی و خانواده خود را دوست داشتند، بنابراین برای دفاع از دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای دست یافتن به هدف والای خود که رسیدن به معبود بود از همه چیز خود گذشتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

این مسئول ادامه داد: مردم با افزایش بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولایت فقیه و نیز حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که از تأکیدات مهم شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان است، گام‌های مؤثری بردارند.

تقوایی خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام بین ملت، صمیمیت، یک‌دلی و یک‌رنگی از آثار مثبت تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و اگر این امر تحقق یابد دشمنان نمی‌توانند، هیچ گاه بر مردم تسلط یابند و می‌توان به حرکت انقلاب اسلامی سرعت بخشید و به اهداف و خواسته‌های شهدا جامه عمل پوشاند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان و مردم به فرمایشات چند سال اخیر مقام معظم رهبری درخصوص اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی جامه عمل می‌پوشانند امروز دچار وضعیت اقتصادی فعلی نبودیم.

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری تمام و کمال وظیفه خود را درخصوص جهاد اقتصادی و مسائل دیگر انجام داده‌اند و امروز نوبت مسئولان و مردم است تا در این راستا گام بردارند.

مسئول طرح صالحین ناحیه شهرستان آبیک اذعان کرد: مسئولان به‌ویژه مسئولان فرهنگی باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های مؤثرتری بردارند تا نسل نوجوان و جوان امروز زمانی که از خاطرات شهدا بیان می‌شود، افسانه و داستان فرض نکنند.

تقوایی اضافه کرد: اهداف شهدا نباید مهجور بماند، گرچه خودشان مهجور نمانده‌اند ولی مطلوب است که مردم قدردان خون شهدا باشند و وصیت‌نامه‌هایشان را مطالعه و در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنند.

انتهای پیام/77006/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول