اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پرستاری بخش سوختگی بیمارستان نکویی:

آتش، دختر جوان را به کام مرگ کشید

خبرگزاری فارس: مسئول پرستاری بخش سوختگی بیمارستان نکویی گفت: دختر جوان 17 ساله‌ای که دچار 100 درصد سوختگی شده بود، جان باخت.

آتش، دختر جوان را به کام مرگ کشید

رضا لک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت جسمی دختر جوانی که عصر یکشنبه دچار سوختگی شده بود بیان کرد: ساعت هفت غروب گذشته یک خانم 17 ساله افغانی ساکن شهر قائم با 100 درصد سوختگی به بخش سوختگی بیمارستان نکویی منتقل شد.

وی دلیل سوختگی این خانم جوان را قرار گرفتن در شعله‌های آتش ذکر و تصریح کرد: پس از انتقال این دختر جوان توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به بیمارستان نکویی به سرعت برای جراحی به اتاق عمل انتقال یافت.

مسئول پرستاری بخش سوختگی بیمارستان نکویی افزود: دکتر فرهنگ و دکتر محبی این دختر جوان را در اتاق عمل جراحی کرده و اقدامات نخست درمانی را انجام دادند.

لک اضافه کرد: این دختر جوان به دلیل سوختگی شدیدی که داشت همه اندامش دچار سوختگی شده بود و امکان یافتن رگ بر تن وی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: پس از جراحی، شیلنگ باریکی در اعماق رگ‌های وریدی گذاشته شد تا از این طریق سرم و دیگر مواد دارویی به وی تزریق شود.

وی ادامه داد: دختر جوان پس از جراحی به بخش ICU سوختگی منتقل شد ولی با وجود تلاش‌هایی که برای نجات او صورت گرفت ساعت دو و 30 دقیقه بامداد جان باخت.

لک تصریح کرد: جزئیات بیشتری از این حادثه به دلیل ناتوانی دختر جوان در سخن گفتن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فوت‌شدگان بر اثر سوختگی به پزشک قانونی منتقل شده و سپس با بررسی علل واقعی سوختگی و فوت جواز دفن برای ایشان صادر می‌شود.

انتهای پیام/78005/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول