اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار شد

نقدینگی در جامعه مهار شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار مهار نقدینگی در جامعه شد و گفت: تورم موجود در بازار تنها به دلیل نقدینگی زیاد در جامعه است.

نقدینگی در جامعه مهار شود

ناصر سودانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: قانون هدفمندی یارانه‌ها تنها برای کنترل وضعیت بازار و هدفمندی در عرضه اعتبار و هزینه‌های هدفدار بود ولی در شرایط کنونی تنها بخشی از این قانون که پرداخت نقدی یارانه‌ها بوده است اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها هنوز کامل نشده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی هنوز فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرایی نشده است و به صلاح نیست برای اجرای فاز دوم این طرح کلیدی در کشور اقدام شود زیرا شرایط زیادی برای این طرح لازم است.

وی با اشاره به اینکه باید جلوی سودجویی‌ها را گرفت، تاکید کرد: باید کوشید تا بسیاری از سودجویی‌ها در جامعه ریشه‌کن شود و به این دلیل باید در راستای اصلاح ساختار اقتصادی در کشور اقدامی زیربنایی شود.

سودانی با اشاره به اهداف عالیه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور افزود: اجرای کنونی طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور با اهداف در نظر گرفته شده بسیار تناقض دارد و به این دلیل باید کوشید تا این قانون به طور کامل و بدون نقص اجرا شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی توجه بیشتری کرد و در نحوه پرداخت بر اساس اجرای عدالت اقدام کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اجرای این قانون سهم تولید بسیار کم در نظر گرفته شده است و این سهم کم نیز پرداخت نشده است و به این دلیل در این بخش با مشکل مواجه شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از نمایندگان مردم شهرهای خوزستان در مجلس شورای اسلامی به نحوه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها انتقاد کردند و این افراد معتقدند که بخش تولید در استان و کشور با اجرای نادرست این طرح در حال تعطیلی قرار دارد.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول