اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان:

حضور مردم در همایش 9 دی پاسخی به تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان حضور پرشور مردم در همایش 9 دی را پاسخی قاطع و دندان‌شکن به تحریم‌ها خواند.

حضور مردم در همایش 9 دی پاسخی به تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام‌مهدی فرضی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش 9 دی در سنندج اظهار کرد: در برنامه گرامیداشت رویداد 9 دی باید مردم بار دیگر دفاع و حمایتشان از نظام را به جهانیان ثابت کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران باید نشان دهند که علارغم وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در کشور هیچ‌گاه اجازه اهانت به بزرگان دین‌ و مقدسات اسلام را نمی‌دهند و با تمام وجود حافظ  دین و انقلابشان هستند.

وی بیان داشت: در رویدادهای مهم و سرنوشت‌سازی همچون انتخابات در کشور ، مردم بارها وفاداری و ولایت‌مداری خود را اثبات کرده‌اند و همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز حضوری چشمگیر داشته‌اند و همین در صحنه بودن اقشار مختلف موجب وحشت دشمنان این مرزوبوم شده است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان بر حضور روحاینون اهل تسنن و تشیع و دانشجویان در همایش 9 دی تأکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: بعد از انتخابات سال 88 عوامل فتنه به یاری دشمنان به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و امام راحل توهین کردند و به لحاظ معنوی و اقتصادی ضرر و زیان زیادی بر کشور وارد کردند.

محمد قاسم سیاهپوشی ادامه داد: مردم نیز در 9 دی ماه سال 88 با راهپیمایی عظیم و پرشوری جواب قاطعی به عوامل فتنه و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند.

وی به برنامه‌های گرامیداشت رویداد 9 دی در استان اشاره و تصریح کرد: بروشورهایی با عناوین 9 دی در کردستان و 9 دی در کلام رهبری تهیه و آماده توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: توسط شورای هماهنگی هم کتابی به مناسبت 9 دی چاپ شده که این کتاب هم به زودی توزیع می‌شود.

گفتنی است، دیگر حاضران در این جلسه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن همایش 9 دی پرداختند و در پایان مقررشد این همایش در 9 دی ماه ساعت 10 در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شود.

انتهای پیام/79003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول