اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

جدیدترین خبرها از تحولات سوریه

حمله تروریستی به خط لوله نفت دیرالزور دفع شد/ تظاهرات مردم ادلب علیه تروریست‌ها

خبرگزاری فارس: در درگیری بین ارتش و افراد مسلح در مناطق مختلف سوریه، 51 تروریست کشته شدند و همچنین مردم برخی روستاهای ادلب نیز در تظاهراتی خواستار خروج تروریست ها از مناطق خود شدند.

حمله تروریستی به خط لوله نفت دیرالزور دفع شد/ تظاهرات مردم ادلب علیه تروریست‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دیرالزور، در درگیری‌های امروز ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در منطقه «حی الجبیله» در دیرالزور 18 تروریست کشته شده و تعدادی از آنان نیز بازداشت شدند.

همچنین گروهی مسلح که لباس‌های ارتش سوریه را به تن داشتند به یکی از ایست‌های بازرسی مربوط به ارتش در منطقه «الحویقه» حمله کردند که منجر به کشته شدن 4 تن از نیروهای ارتش و به قتل رسیدن همه تروریست ها شد.

در همین راستا، 24 فرد مسلح که تلاش داشتند تا نفت را در روستای «مراط» سرقت کنند، کشته شدند و همچنین نیروهای ارتش با منهدم کردن یک ماشین متعلق به تروریست‌ها در روستای «حطله»، 5 تن از تروریست ها را به قتل رساندند. در همین راستا تعدادی از افراد مسلح در پناهگاه های خود در مناطق «الموحسن» کشته شدند که در میان آن‌ها «عبود العلاوی» و «انس عمر الراوی» شناسایی شدند.

اما در استان حلب نیروهای ارتش سوریه، در مناطق« خان طومان» و «وادی خضیر» افراد مسلح را هدف قرار دادند که طی آن دهها تن از تروریست ها کشته شدند و 4 عدد از نفربرهای آنان منهدم شد.

در همین راستا نیروهای ارتش سوریه با تروریست های جبهه «النصره» وابسته به القاعده در مناطق « اعزاز» و «الانصار الشرقی» و «التنانیر» «کفرحلب» و « برقوم » درگیر شدند که طی آن دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

اما در استان ادلب، نیروهای ارتش کمین تروریست‌ها در جسر الشغور را ناکام گذاشتند و 23 تن از افراد مسلح به قتل رسیدند که در بین آنها «احمد عیسی» شناسایی شد.

از سوی دیگر ساکنان روستاهای «شنان» و «کنصفره» و «احسم» و «الباره» در شهر «جبل الزاویه» در تظاهراتی خروج گروه های مسلح از مناطق خود و مقابله ارتش با این تروریست ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول