اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

پایان جهان، دروغی برای سنجش نفوذ بنگاه‌های شایعه پراکنی غرب است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شایعه پایان دنیا را دروغین خواند و گفت: دروغ پایان جهان سنجش ضریب نفوذ کارتل‌های شایعه پراکنی استکبار است.

پایان جهان، دروغی برای سنجش نفوذ بنگاه‌های شایعه پراکنی غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدتی است که شایعه شده 21 دسامبر 2012 پایان دنیاست و براساس این شایعه بی‌ارزش برخی از مردم در برخی نقاط دنیا این موضوع را باور کرده‌اند؛ غافل از آن‌که این موضوع هیچ پایه و اساسی ندارد و تنها توطئه سیاست‌مداران دنیای استکبار است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سیاست‌مداران شوم دنیای استکبار درصدد هستند سادگی مردم را حدس بزنند و با این مسئله ضریب نفوذ بنگاه‌های شایعه پراکنی خود را مورد آزمایش قرار دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر چنین چیزی قرار بود اتفاق بیفتد، در روایات و آموزه‌های دین مبین اسلام به آن اشاره می‌شد.

ممدوحی تاکید کرد: مستکبران با این اقدامات، ارزش‌ها و باورهای ما را مورد هدف قرار داده‌اند، چرا که تنها انقلاب اسلامی است که با بصیرت به مقاومت می‌پردازد.

وی با اشاره به این‌که این سیاست‌مداران با چنین اقدامی قصد دارند فکر مردم غرب را از بدبختی‌هایشان دور کنند، بیان داشت: البته این موضوع بار اولی نیست که اتفاق می‌افتد و این بار هم نتایج قبلی را تجربه می‌کنند.

ممدوحی این افراد را فاقد شعور دانست و خاطرنشان کرد: نباید به این موضوع اعتنا کرد و البته تمام دنیا باید بداند مردم با بصیرت ایران اسلامی در پرتو تعالیم دین نجات‌بخش اسلام، این موضوعات را بی‌ارزش و خنده‌آور می‌دانند.

انتهای پیام/2700/ع‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول