اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

هدف تروریست‌ها از حمله به «یرموک» برافراشتن پرچم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: انور رجا از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: هدف گروهک تروریستی «جبهه النصره» از حمله به اردوگاه فلسطینی یرموک در دمشق، بر افراشتن پرچم موساد صیهونیستی در این محل است.

هدف تروریست‌ها از حمله به «یرموک» برافراشتن پرچم صهیونیستی است

«انور رجا» از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق افزود: هدف گروهک تروریستی جبهه النصره از حمله به اردوگاه فلسطینی یرموک واقع در جنوب دمشق، برافراشتن پرچم موساد صیهونیستی در این محل است.

اینکه فلسطینی‌ها دمشق را ترک کرده‌اند، کذب محض است

وی تاکید کرد اخبار مربوط به اینکه برخی اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین دچار دسته بندی شده و یا دمشق را ترک کرده‌اند، بی‌اساس است و هدف از این شایعه‌ها، این است که وانمود کنند بحران سوریه به داخل اردوگاه‌های فلسطینی کشیده شده است.

انور رجا گفت: اعضای کمیته های مردمی که در چند روز گذشته با تروریست ها مقابله کرده اند، همگی از اهالی اردوگاه یرموک هستند.

رجا افزود: تروریست های مسلح تلاش داشته‌اند با در اختیار گرفتن اردوگاه‌های فلسطینی از آن برای حمله به ارتش سوریه استفاده کنند اما کمیته های مردمی در شش ماه گذشته تلاش تروریست ها در این خصوص را ناکام گذاشته اند.

به گفته وی، تروریست ها درتلاش هستند اینگونه القاء کنند که دولت سوریه، اردوگاههای فلسطینی را هدف قرار داده و با ساکنان آن به مبارزه برخاسته است و حمله به اردوگاه یرموک در حالی صورت گرفته که حملات سیاسی علیه حق بازگشت آوارگان فلسطینی شدت پیدا کرده است.

این عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین تصریح کرد: تروریست ها در ده روز اخیر حملات خود علیه اردوگاه یرموک را شدت بخشیده و تعداد زیادی از اعضای جبهه النصره را به کار گرفته و با هدف قرار دادن ساکنان این اردوگاه و ایجاد ناامنی در آن، تعدادی از ساکنان آن را به شهادت رسانده و یا مجروح کردند.

رجا در پایان خاطرنشان کرد: ملت فلسطین به مقاومت ادامه داده و به ارزش‌های اخلاقی پایبند می‌ماند و در کنار ملت و دولت سوریه از این کشور دفاع خواهد کرد.

درگیری در اردوگاه یرموک پس از آن آغاز شد که بیش از 600 تروریست مسلح از منطقه «التضامن» وارد این اردوگاه شده و اهالی آن را هدف تیراندازی قرار داده و حتی عده ای از آنان را در مقابل چشم دیگران به دار آویختند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول