اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقابله کمیته‌های مردمی با تروریست‌ها در اردوگاه یرموک

خبرگزاری فارس: درحالی که درگیریهای شدید بین تروریست های مسلح و کمیته های مردمی در اردوگاه یرموک واقع در جنوب دمشق ادامه دارد، تروریست ها اهالی این اردوگاه را به ترک آن فراخواندند.

مقابله کمیته‌های مردمی با تروریست‌ها در اردوگاه یرموک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه ، درگیری های شدید بین تروریست های مسلح و اعضای کمیته های مردمی در اردوگاه یرموک در حالی ادامه دارد که تروریست ها ساکنان این اردوگاه را  به ترک آن فراخواندند.

درگیری ها اکنون به خیابان الیرموک در مرکز این اردوگاه رسیده است و با توجه به ادامه درگیری ها تعداد تلفات آن هنوز  به طور دقیق مشخص نیست اما به گفته یکی از اعضای کمیته های مردمی، دهها تن از تروریست های مسلح به قتل رسیده و زخمی شده اند.

بنابر اعلام این منبع، پس از اینکه تروریست ها مردم را به ترک خانه های خود فراخواندند، تعداد زیادی از اهالی این اردوگاه در حال ترک خانه های خود هستند و تعدادی از آنان به منطقه "صحنایا" و"خان الشیح" که از امنیت بیشتری برخوردار است، رسیده اند.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است که اخبار ضد و  نقیضی در مورد حمله ارتش سوریه به این اردوگاه شنیده می شود.

به گفته خبرنگار فارس در دمشق، برخی از منابع سوری از حمله هوایی ارتش سخن گفته و هدف از آن را جلوگیری از پیشروی تروریست های مسلح به مناطق مختلف اردوگاه یرموک عنوان کرده اند، اما این اخبار هنوز تایید نشده است.

درگیری در اردوگاه یرموک پس از آن آغاز شد که بنابر اعلام یک منبع از جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیش از 600 تروریست مسلح از محور «التضامن» وارد این اردوگاه شدند.

خبرنگار فارس پیش از این نیز از درگیری های شدید بین تروریست های مسلح و اعضای کمیته های مردمی در منطقه التقدم و العروبه در اردوگاه یرموک خبر داده بود.

انتهای پیام/++ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول