اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی:

مصرف انواع فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی روزانه 9 میلیون لیتر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: روزانه در استان 9 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از طریق 135 باب جایگاه سوخت توزیع می‌شود.

مصرف انواع فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی روزانه 9 میلیون لیتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلال‌الدین مراد ظهر امروز در بیست و پنجمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی که این هفته به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد، روابط عمومی توانمند را نیاز حیاتی مدیریت پویا دانست و افزود: روابط عمومی به عنوان اهرمی توانا در کنار مدیران، عامل مهمی در پیشبرد اهداف سازمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در نگاهی دیگر می‌توان گفت که مدیران روابط عمومی بازوی راست مدیران سازمان‌ها هستند که در موضوعات مختلف همپای آنان در مسائل ورود پیدا کرده و مشاوره‌های صحیح مبتنی بر اهداف سازمان را ارائه می‌دهند.

مراد با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در حوادث مختلف اظهار داشت: در بحران‌هایی همانند زلزله نقش روابط عمومی‌ها در آگاهی‌بخشی و انعکاس نیازها و ضعف‌ها بی‌بدیل است و می‌توان گفت، روابط عمومی‌‌ها سربازان خط مقدم چنین حوادث و بحران‌هایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در زلزله اخیر ارسباران اظهار داشت: به محض وقوع این زمین لرزه تمام اکیپ‌های عملیاتی این مجموعه به منطقه اعزام شدند تا نیازهای منطقه را ارزیابی و گزارش کنند.

زلزله‌زدگان مشکل ذخیره سوخت دارند

مراد اضافه کرد: در همان نخستین روزهای بعد از وقوع زلزله چهار هزار کپسول دو کیلویی و 225 هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان بین مردم منطقه توزیع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز مشکلی از لحاظ تامین سوخت در منطقه نداریم، افزود: از آبان‌ماه امسال نیز بالغ بر 6 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در مناطق مختلف زلزله‌زده توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از مشکلات اهالی منطقه بحث ذخیره‌سازی سوخت است، گفت: برای رفع این مشکل نیز فراخوان عمومی به تمام مناطق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور داده شده است تا تمام بشکه‌ها و منابع ذخیره سوخت را که در انبارهایشان وجود دارد به منطقه ارسال کنند.

وی گفت: روزانه در آذربایجان شرقی 9 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از طریق  135 باب جایگاه سوخت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول