اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشنهاد یک عضو شورای شهر

تخفیف عوارض شهرداری شوشتر تمدید شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در پاسخ به استقبال مردم پیشنهاد می‌شود تخفیف عوارض شهرداری بار دیگر تمدید شود.

تخفیف عوارض شهرداری شوشتر تمدید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: استقبال مردم از طرح تخفیف عوارض شهرداری بسیار خوب بوده است و در شرایط کنونی اگر چه مدت اجرای این طرح پایان یافته اما مردم برای تمدید این طرح به شورای اسلامی شهر مراجعه می‌کنند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وجود مشکلات اقتصادی درآمدهای شهرداری بدون تغییر بوده و حتی در برخی ماه‌ها نیز با افزایش بسیار خوبی مواجه شد است از این رو پیشنهاد می‌شود طرح تخفیف در پرداخت عوارض نوسازی و خدمات شهری بار دیگر تمدید شود.

سالم‌پور با اشاره الزام نظر شورا در این باره خاطر نشان کرد: باید این موضوع بار دیگر در صحن علنی شورای اسلامی شهر به رای‌گیری گذاشته شود و اعضا نظرات خود را درباره تمدید مهلت تخفیف عوارض اعلام کنند.

وی با اشاره به درخواست نیروی انتظامی برای تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی، افزود: نیروی انتظامی در نظر دارد معابر شهر شوشتر را به دوربین مجهز کند و در این زمینه از شهرداری درخواست کمک مالی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای این طرح تاکید کرد: برای این طرح بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که قرار است 1.5 میلیارد ریال آن توسط ناجا و 1.5 میلیارد ریال دیگر آن توسط شهرداری تامین شود.

سالم‌پور افزود: تجهیز معابر شهری به این دوربین‌ها می‌تواند در کاهش جرم و جنایت تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد و به این دلیل باید لایحه شهرداری در آینده نزدیک به شورای شهر ارسال شود تا مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول