اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست مردم

خیابان‌های کوی شهید مقدم اهواز به نام شهدا مزین شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 اهواز از نامگذاری تمام خیابان‌های کوی شهید محسن مقدم به نام شهدای منطقه خبر داد.

خیابان‌های کوی شهید مقدم اهواز به نام شهدا مزین شد

مسعود اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در فضای جامعه تمام خیابان‌های کوی شهید محسن مقدم به نام شهدای منطقه نامگذاری شد.

وی افزود: این موضوع با درخواست اهالی محل و جمعی از خانواده‌های شهدا در قالب نامه‌ای پیگیری شده و هم اکنون در حال ساخت تابلوی خیابان‌ها به نام شهدا هستیم.

شهردار منطقه 5 اهواز با بیان اینکه پس از درخواست مردم و خانواده‌های معظم شاهد، این موضوع در جلسه شورای نامگذاری معابر و خیابان مطرح شد، اضافه کرد: شورای نامگذاری نیز با تغییر نام خیابان‌های کوی شهید محسن مقدم موافقت و نام 16 شهید گرانقدر را برای نهادن بر خیابان‌های منطقه تصویب کرد.

اژدری با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام گفت: از این پس خیابان‌های کوی شهید محسن مقدم به نام شهدای گرانقدر هادی خلف چعباوی، حاج حامد مقدم، عاشور سواری، بدران باوی و عبدالنبی حزیراوی مزین خواهد شد.

وی ادامه داد: شهید علی مقدم، سید ناصر حسینی، محمد حزباوی و یوسف ناصری از جمله شهدای عزیز دیگری هستند که خیابان‌های کوی شهید محسن مقدم با نام زیبای آنها نورانی و معطر می‌شود.

شهردار منطقه 5 اهواز با اشاره به نام‌های قبلی خیابان‌های این منطقه گفت: این منطقه قبلا گاومیش آباد نام داشت که با تصویب شورای نامگذاری تغییر نام یافت و خیابان‌های محله نیز تا قبل از این با اعداد یک تا 16 مشخص شده بود که با این کار علاوه بر انتخاب نام شهدا برای معابر، یاد و خاطره این عزیزان در اذهان بیشتر از گذشته زنده می‌شود.

اژدری اظهار داشت: سفارش ساخت تابلوی نام خیابان‌ها را داده‌ایم و به زودی این تابلوها در کوی شهید محسن مقدم نصب خواهند شد.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول