اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 آذرماه جاری

مسابقه نجواهای عاشقانه در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه فرهنگی قرآنی معلم گفت: مرحله دوم مسابقات نجواهای عاشقانه با موضوع حفظ و ترجمه زیارت عاشورا صبح روز سه‌شنبه در کانون‌های مادر مراکز فرهنگی قرآنی اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقه نجواهای عاشقانه در اصفهان برگزار می‌شود

صدیقه چگونیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات ادعیه نجواهای عاشقانه است، اظهار کرد: مرحله اول آن تابستان امسال در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد، اما این مرحله فقط به صورت کتبی بوده که اگر مسابقات به فینال کشیده شود مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات توجه و ترغیب مخاطبان به خواندن ترجمه ادعیه دینی است، زیرا مردم بیشتر به خواندن ادعیه می‌پردازند و از ترجمه آن غافل هستند و چه بسا با خواندن ترجمه بیشتر به خواندن دعا راغب شوند و با محتوا و مضمون آن بیشتر آشنا شوند.

مدیر مجموعه فرهنگی قرآنی معلم با بیان اینکه این مسابقات، ویژه کانون‌های مادر مراکز فرهنگی قرآنی است، ادامه داد: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات از بین مادران مراکز فرهنگی قرآنی است برای حضور مخاطبان عامی که سطح علمی یکسانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در مسابقات نجواهای عاشقانه بود، طبق آماری که تا کنون به دبیرخانه ارسال شده 475 نفر شرکت داشته‌اند و این در حالی است که چند مرکز هنوز آمارشان را اعلام نکرده‌اند و با این وجود، تخمین حضور بالغ بر 500 شرکت‌کننده را داریم.

چگونیان اضافه کرد: آزمون در مراکزی که 30 نفر شرکت کننده داشته باشند برگزار می‌شود و برای افرادی که کمتر از این تعداد شرکت‌کننده داشته باشند آزمون در خود مجموعه فرهنگی قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول