اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 نفر از اعضای این گردان

نشست سیاسی گردان الزهرا (س) بافق برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست سیاسی گردان‌های الزهرا (س) بافق با حضور بیش از 200 نفر از اعضای این گردان برگزار شد.

نشست سیاسی گردان الزهرا (س) بافق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق احمدعلی زارع‌زاده از هادیان سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و ضرورت اجرای آن در جامعه اظهار داشت: امروز دشمنان نظام با اجرای تحریم‌های گوناگون سعی در ایجاد فتنه و تفرقه در کشور دارند و از طریق فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم را نسبت به امام و انقلاب بدبین کنند.

احمدعلی زارع‌زاده افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی و مقاومت مدبرانه مطرح شده از سوی انقلاب اسلامی، مستلزم ارائه راهبردها و تدوین برنامه‌های عملیاتی نوینی است که ‌باید با بازنگری برنامه در مقابله با جنگ اقتصادی تحمیلی دشمن مورد ‌توجه برنامه‌ریزان و مدیران ارشد اجرایی کشور قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توان اقتصاد مقاومتی را در رویارویی و تقابل با اقتصاد وابسته و مصرف ‌کننده قرار داد، اقتصادی که‌ منفعل نیست و در مقابل اهداف اقتصادی سلطه ایستادگی کرده و سعی در بومی‌‌سازی آن بر اساس اهداف خود دارد.

زارع‌زاده، دفاع مقدس را بهترین الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: همان‌گونه که بسیجیان در دوران دفاع مقدس توانستند با از خودگذشتگی و رشادت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند، امروز هم با الگوگیری از این رشادت‌ها و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی همچنین قیام امام حسین (ع) و روشنگری‌های حضرت زینب را بهترین نمونه برای ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و یادآور شد: بسیجیان ولایت‌مدار باید با بهره‌گیری از این قیام و پیروی از خودگذشتگی و ایثار حضرت زینب (ع)، در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام ایستادگی کنند.

انتهای پیام/2464/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول