اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود ادامه بارش

عبور و مرور در گردنه‌های استان زنجان جریان دارد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف در برخی مناطق استان گفت: رانندگان برای تردد در گردنه‌های زنجان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

عبور و مرور در گردنه‌های استان زنجان جریان دارد

اکبر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور زنجان- قزوین بارش برف وجود دارد، افزود: همچنین در محور زنجان به بیجار و همچنین در محور زنجان به طارم و در گردنه خان‌چایی نیز بارش برف دیده می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور نیک‌پی – ماهنشان بارش برف همراه با کولاک وجود دارد، افزود: در محور زنجان- دندی نیز به علت بارش برف و یخبندان تردد در این محور نیاز به زنجیر چرخ دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در محور تهم- چورزق نیز به علت یخبندان تردد نیاز به زنجیر چرخ دارد، یادآور شد: در محور سلطانیه – خدابنده نیز بارش برف وجود دارد.

احمدی از رانندگان خواست به علت ناپایداری وضعیت جوی و بارش برف در صورت تردد در جاده‌های استان لوازم ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است، از شب گذشته بارش برف در استان زنجان آغاز و با گذشت زمان بر میزان بارش برف در مرکز استان و شهرستان‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول