اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نظر نتانیاهو درباره استعفای لیبرمن

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر اسرائیل پس از استعفای وزیر خارجه این رژیم ابراز امیدواری کرد وی با اثبات بی‌گناهی خود مجدداً به کابینه بازگردد.

نظر نتانیاهو درباره استعفای لیبرمن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بنیامین نتانیاهو ـ نخست وزیر اسرائیل ـ پس از استعفای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از سمتش که در پی متهم شدن او به سوء استفاده از اعتماد عمومی صورت گرفته بود، ابراز امیدواری کرد وی بتواند مجددا به کابینه دولت بازگردد.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو گفت: «امیدوارم او بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و به سرعت به دولت بازگردد.»

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسرائیل که به سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده بود، امروز رسماً از سمتش استعفا کرد.

پرونده لیبرمن به یک رسوایی مالی در یک دهه پیش برمی‌گردد؛ وی ابتدا به پولشویی متهم شد اما به علت نبود ادله کافی برای اثبات جرم، اتهامش به سوء استفاده از اعتماد عمومی تخفیف یافت.

این اتهام او به سوء استفاده از منصب وزارت خارجه و دریافت اسناد و مدارک محرمانه از سفیر سابق اسرائیل در بلاروس درباره تحقیقات علیه پرونده خود مربوط است.

لیبرمن، علی‌رغم این، در بیانیه‌ای که دفترش منتشر کرده، گفته است: «اگرچه جرمی مرتکب نشده‌ام، اما تصمیم گرفتم از سمت‌های خود در مقام وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر کناره‌گیری کنم.»

پس از استعفای لیبرمن، یکی از مقامات سیاسی بلندپایه این رژیم اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو تا زمان انتخابات کنیست (پارلمان رژیم اسرائیل) و تشکیل کابینه جدید سرپرستی وزارت خارجه را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/د.ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول