اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست انس اصولگرایان قم-1

بادامچیان: تحلیل‌گران غرب به اشتباه خود پی برده‌اند/ ترکیه بدون گاز ایران یخ می‌زند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مجموعه تحلیل‌گران غربی امروز متوجه شده‌اند که حرکت علیه ایران رو به برنده شدن غرب پیش نمی‌رود.

بادامچیان: تحلیل‌گران غرب به اشتباه خود پی برده‌اند/ ترکیه بدون گاز ایران یخ می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان در نشست انس اصولگرایان استان قم که در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: برخی افراد در اوایل انقلاب سعی داشتند مجلس خبرگان را منحل کنند تا اصل ولایت فقیه شکل نگیرد.

وی افزود: امروز هم در مصر برخی گروه‌ها با پشتیبانی غرب و اسرائیل به دنبال شیطنت هستند اما به جایی نخواهند رسید و قانون این کشور بر اساس اسلام شکل خواهد گرفت.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز مدعیان لیبرالیسم و دموکراسی دفتر مرسی را در مصر به آتش می‌کشند، گفت: دموکراسی باید بر اساس خواسته‌های مردمی شکل بگیرد و این جنس اقدامات با اصول دموکراسی سازگار نیست.

وی ادامه داد: در مسئله بحرین هم شاهد سرکوب شدید مردمی هستیم اما در عین حال می‌بینیم که اسرائیل به عنوان محل فتنه و عامل استکبار در حال فروپاشی بوده و کار به جایی رسیده که نمی‌تواند از عهده نبرد با گروه حماس برآید و علاوه بر این در صحنه سیاست جهانی هم با شکست مواجه شده چراکه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا با وجود حمایت‌های همه جانبه از نامزد جمهوری‌خواهان، نتوانستند رامنی را بر سر کار آورند.

بادامچیان با بیان اینکه رؤسای جمهور آمریکا تابع مردان پشت پرده و خاکستری این کشور هستند، گفت: دیکتاتوری موجود در این کشور بسیار خشن است و هر کس که رئیس جمهور آمریکا شود باید از دستورات این مردان خاکستری تبعیت کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنی و ستیزه‌جویی حکومت آمریکا با ایران و اسلام روشن است و برای ما تفاوتی نمی‌کند چه کسی و از چه حزبی رئیس جمهور این کشور باشد.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به غزه و هدف از این نبرد که بازسازی روحیه سربازان بود، گفت: اصابت یک‌هزار و 400 موشک به شهرهای رژیم صهیونیستی طی هشت روز که 14 فروند از آنها به مناطق امنیتی تل آویو اصابت کرد موجب ترس و وحشت اسرائیلی‌ها شد.

بادامچیان عنوان کرد: نتانیاهو طی پیامی از همه حامیان خود درخواست کمک کرده و به قدرت حماس اعتراف کرده است ضمن اینکه برای نخستین بار مجاهدان مقاومت برای آتش‌بس با اسرائیل شرط تعیین کردند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی عربستان اظهار داشت: شرایط در این کشور به گونه‌ای است که گویی سردمداران سعودی بر روی قله‌ای از آتشفشان نشسته‌اند.

بادامچیان سه دهه قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و افزود: در 33 سال گذشته استکبار جهانی تمام نقشه‌های خود را علیه ملت ایران اجرا کرد اما دلسوزی مدیران و مقاومت مردمی موجب خنثی شدن همه توطئه‌ها شد و امروز هم کسانی که به سیاه نمایی می‌پردازند در اشتباه هستند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه هدایت اصلی نظام بر عهده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، گفت: در این میان سایر مسئولان به عنوان مجریان امور بوده‌اند و برخی از آنها هم اقدامات خود را به هدر دادند و مردم ایران هم با مشاهده عملکردشان آنها را برکنار کردند که نمونه بارز آن بنی صدر بود.

وی خاطرنشان کرد: نتایج شکست غرب از تحریم علیه ایران امروز به خوبی دیده می‌شود چراکه استکبار جهانی گمان می‌کرد با اعمال فشارهای اقتصادی می‌تواند ملت ایران را به زانو در آورد در حالی که مردم شریف و مسلمان ایران سختی‌های فراوانی مانند جنگ تحمیلی را هم تحمل کرده‌اند.

بادامچیان با بیان اینکه مجموعه تحلیل‌گران غربی امروز متوجه شده‌اند که حرکت علیه ایران رو به برنده شدن غرب پیش نمی‌رود، عنوان کرد: در این میان ملت ایران باید خط اصیل انقلاب اسلامی که با وجود همه توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان زیر سایه رهبری ولی فقیه زمان به پیروزی رسید را دنبال کنند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی دهه پیش رو را دوره پیشرفت و توسعه ایران دانست و ادامه داد: واقعیت‌های موجود در زمینه اقتصاد و تورم قابل انکار نیست اما زیربناهای محکمی در کشور وجود دارد و تدبیری قوی می‌تواند به راحتی ایران را اداره کند چراکه 26 میلیارد دلار صادرات زیرساخت بسیار خوبی برای کشور به وجود آورده و در عین حال سایر کشورها نمی‌توانند از خرید نفت و گاز ایران صرف نظر کنند؛ به عنوان مثال ترکیه که گاهی در خرید گاز بازی‌ در می‌آورد اگر با قطع گاز از سوی ایران روبه‌رو شود از سرما یخ خواهد زد هرچند جمهوری اسلامی به دلیل وجود مسلمانان فراوان در این کشور از این حربه استفاده نمی‌کند.

انتهای ‌پیام/78004/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول