اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

پی‌گیر جبران خسارات ناشی از سیل در دیشموک هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه در بازدید از مناطق سیل‌زده دیشموک از پی‌گیری جبران خسارات ناشی از سیل در منطقه دیشموک خبر داد.

پی‌گیر جبران خسارات ناشی از سیل در دیشموک هستیم

ابراهیم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت در خصوص اثرات بارندگی‌های اخیر در بخش دیشموک اظهار داشت: طی بارندگی‌های اخیر به راه‌های روستایی، طرح پرورش ماهی، زمین‌های کشاورزی، منازل مسکونی و حتی یکی از مدارس بخش دیشموک خسارت وارد شده است.

این مسئول با اشاره به این‌که تصمیمات لازم در این زمینه برای رفع این معظلات گرفته می‌شود، عنوان کرد: با پیگیری‌‌های انجام شده از سوی ستاد بحران شهرستان امیدواریم هر چه سریع‌‌تر مشکلات موجود برطرف شود.

وی برنامه‌ریزی برای جبران خسارت روستاییان را در اولویت برنامه‌ها ذکر کرد و با اشاره به خسارت وارد شده به این واحد آموزشی متذکر شد: توجه به مسائل زیرساختی اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای این مهم به‌کار گیرند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

جعفری تصریح کرد: تمام دستگاه‌‌های مرتبط برای جبران خسارات وارده فعالانه تلاش می‌کنند و امیدواریم که بتوانیم در انجام وظایف خود به موفقیت لازم برسیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه همچنین بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌‌ها برای وقوع بارندگی‌های آینده تأکید کرد و ادامه داد: پیش از وقوع باران، دستگاه‌‌های اجرایی عضو ستاد حوادث شهرستان با آگاهی از وضعیت آب و هوایی، از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق آسیب دیده برخوردار شده و در کم‌ترین زمان برای جلوگیری از خسارات وارد عمل شوند.

به گفته وی بارش شدید باران سبب تخریب جاده‌‌های روستایی و عشایری شده و همچنین بخش عمده‌ای از باغ‌های میوه و مزارع دچار خسارت عمده شده است.

انتهای‌پیام/82002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول