اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مسابقات جهانی «یو.سی.مس»

درخشش ایران‌/ یک کاپ و 6 مدال رهاورد کوالالامپور +عکس

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی «یو.سی.مس» مالزی، از درخشش کشورمان در رقابت‏های ریاضی جهان با کسب یک کاپ و 6 مدال در نخستین حضور خبر داد.

درخشش ایران‌/ یک کاپ و 6 مدال رهاورد کوالالامپور +عکس

سعیده قرایی امروز در گفت‏و‏گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: رقابت‏های یو.سی.مس مالزی نخستین آوردگاه جهانی حضور ایران در این رشته علمی است.

وی ادامه داد: ایران در این مسابقات توسط «محمد عزتی»، نونهال آبسردی در رده سنی بیسیک (7 تا 13 سال) با حضور 18 کشور به مقام سومی جهان دست یافت.

قرایی اضافه کرد: سایر اعضای تیم یو.سی.مس ایران متشکل از «هانیه دلیریان»، «محمدامین کریمی»، «محمدحسین عبداللهی»، «مهتا ربیعی»، «مهشید عزیزاللهی» و «سعید همتی» در این مسابقات با رسیدن به حد نصاب‏های تعیین‏ شده موفق به کسب مدال شدند.

شگفتی سازمان یو.سی.مس جهانی از درخشش نونهالان ایرانی

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی یو.سی.مس مالزی از شگفتی سازمان یو.سی.مس جهانی به واسطه درخشش نونهالان ایرانی خبر داد.

وی تصریح کرد: برای مسئولان یو.سی.مس جهانی جای بسی تعجب بود که ایران در نخستین حضور خود با درخششی خیره‏کننده به تیم شگفتی‏ساز مسابقات تبدیل شود.

قرایی اضافه کرد: خوشبختانه امروز هوش و درایت ایرانیان در همه زمینه‏ها از جمله یو.سی.مس بر هیچ کس در جهان پوشیده نیست.

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی یو.سی.مس مالزی افزود: گرچه این موفقیت مایه مباهات کشور عزیزمان است؛ اما باید گفت که این توفیق ابتدایی تلاشی مضاعف برای کسب مقام‏های برتر در رقابت‏های آتی است.

یو.سی.مس سیستم توسعه ذهن از طریق ریاضیات است

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یو.سی.مس سیستم توسعه ذهن از طریق ریاضیات است که در سال 1993 میلادی در مراکز علمی کشورهای آسیای شرقی نظیر چین، مالزی و ژاپن تحت بررسی و تحقیق قرار گرفت و به عنوان روشی برای بهره‏گیری کامل از مغز انسان تأیید شد.

در این روش، از هر دو نیم‏کره مغز به صورت هم‏زمان استفاده می‏شود و فرد تحت آموزش پس از گذراندن 10 ترم سه ماهه از حداکثر توان ذهنی خود در همه رشته‏های علمی سود می‏برد.

یو.سی.مس سال 1390 هجری شمسی به واسطه نماینده انحصاری این سیستم در کشورمان وارد ایران شد.

انتهای پیام/25682/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول