اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شوراهای شهر توانایی اجرا کردن 70 درصد امور در تصدی دولت را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر با توجه به توانمندی که دارند می‌توانند 70درصد از امور مطرح در تصدی دولت را انجام دهد.

شوراهای شهر توانایی اجرا کردن 70 درصد امور در تصدی دولت را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در پانزدهمین اجلاس ادواری رؤسای شورای اسلامی استان‌های کشور با بیان اینکه استان اصفهان استان شهید پروری است و تاکنون جانبازان را دارد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر از سال 78 کار خود را آغاز کرد که پیش از این نیز به دلیل موقعیت جنگ تحمیلی یک سری از وظایف را انجام می‌داد.

وی افزود: در سه دوره عضویت شورای شهر اصفهان در حد توان با توجه به وظیفه سنگینی که داشتیم از کمک اعضای شورا برای پیشرفت استان استفاده کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه شهرداری اصفهان حدود 14 سال پیش سه میلیارد ریال بود، گفت: اکنون این رقم با هزینه‌های جمعی 3 هزار میلیارد ریال شده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین نظرسنجی شهر اصفهان رضایت زندگی در شهر اصفهان 71 درصد راضی  و 2.7 ناراضی بودند.

حاج‌رسولیها گفت: رضایت زندگی در محلات 62 درصد و نارضایتی 17.5 درصد گزارش شده است.

وی ادامه داد: این میزان رضایت در راستای تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و در ارتباط با شوراهای استانی و توانمندی‌ها اجرا شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از موفقیت‌های اصفهان را مدیریت ثابت برشمرد و افزود: 10 سال است که مدیریت شهر اصفهان یکی است و همین به موفقیت مجموعه کار افزوده است.

وی  تاکید کرد: 70 درصد از مباحثی که در سطح دولت مطرح است شورای اسلامی توانایی انجام دارد و لازم است که اجرای آن به شوراها واگذار شود.

انتهای پیام/2301/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول