اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرگزاری فارس اصفهان مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده اخبار مطبوعات استان

هیئت رسانه‌ای مولداوی از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بازدید کردند

خبرگزاری فارس: هیئت رسانه‌ای مولداوی پس از گشت و گذار یک روزه خود از اصفهان در انتهای سفر خود از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بازدید کردند.

هیئت رسانه‌ای مولداوی از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هیئت رسانه‌ای مولداوی متشکل از مدیران روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و تنها شبکه خبری خصوصی مولداوی مهمان دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بودند.

در این مراسم حسن قانونی سرپرست خبرگزاری فارس در اصفهان  ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به مهمانان خبری مولداوی درباره شرایط کار خبری و مطبوعات در اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان دارای 5 روزنامه، 20 هفته‌نامه و تعدادی نشریه دیگر است و در مجموع 100 روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه در این شهر منتشر می‌شود.

وی افزود: خبرگزاری‌ها منبع اصلی تأمین‌کننده مطالب داخل نشریات هستند که در اصفهان چهار خبرگزاری به صورت دایمی اخبار تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهند.

*‌ خبرگزاری فارس اصفهان منبع تامین‌کننده اخبار مطبوعات

سرپرست خبرگزاری فارس اصفهان تاکید کرد: منبع بیشترین اخباری که نشریات و مطبوعات اصفهان منعکس می‌کنند از خبرگزاری فارس است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان 40 خبرنگار در خبرگزاری فارس مشغول فعالیت هستند که 20 نفر از آنها در خود شهر اصفهان فعالیت می‌کنند و روزانه 40 تا 60 خبر از استان اصفهان بر روی خبرگزاری فارس قرار می‌گیرد.

قانونی در پاسخ به این سئوال که دور بودن دفتر از مرکز شهر تأثیر منفی بر کار خبرگزاری ندارد، تصریح کرد: این موضوع تاثیر زیادی بر کار خبرنگاران ندارد چرا که ارتباط ما اینترنتی و آنلاین است و خبرنگاران از تمام نقاط شهر می‌توانند به ارسال اخبار بپردازند.

به گزارش فارس، هیئت رسانه‌ای مولداوی که جمعه شب به ایران وارد شده‌اند پس از بازدید از مراکز فرهنگی و اقتصادی تهران سه شنبه شب به اصفهان وارد شدند و از مراکز تاریخی شهر مانند حمام و زورخانه علی قلی آقا، میدان تاریخی امام (ره)، عمارت چهل ستون، پل‌های خواجو و 33 پل و مرکز رویان بازدید کردند که به نظر می‌رسید میدان تاریخی امام (ره) و بازارهای آن بیش از همه چیز توجه آنها را به خود جلب کرده بود و بیشتر وقت خود را به بازدید از بناهای تاریخی و بازار این میدان به خصوص مسجد امام(ره) اختصاص دادند.

این هیئت امشب پس از بازدید از جماران، برج میلاد و بازارهای تهران و امضای تفاهم‌نامه همکاری با خبرگزاری فارس، تهران را به مقصد جمهوری مولداوی ترک می‌کنند.

انتهای پیام/2301/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول