اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزارت کشور سوریه: وزیر کشور و افسران ارشد سوری سالم هستند

خبرگزاری فارس: وزارت کشور سوریه با رد برخی شایعات در مورد هدف قرار گرفتن وزیر کشور در انفجار تروریستی عصر امروز گفت: محمدالشعار و افسران ارشد این وزارتخانه همگی در سلامت هستند.

وزارت کشور سوریه: وزیر کشور و افسران ارشد سوری سالم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره که از مهم ترین ارگان‌های رسانه‌ای مخالف دولت سوریه به شمار می‌رود، در خبری بعد از انفجارهای امروز در مقابل وزارت کشور سوریه اعلام کرد که این انفجارها که در نزدیکی ورودی اصلی وزارت کشور در منطقه کفرسوسه روی داده است، محمد الشعار وزیر کشور را هدف قرار داده بود.

با انتشار این مطلب و برخی دیگر از جنجال آفرینی‌های رسانه‌ای، وزارت کشور سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد الشعار وزیر کشور سوریه و افسران ارشد وزارت کشور همگی در سلامت هستند.

ساعتی پیش یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل یکی از ورودی های اصلی ساختمان وزارت کشور سوریه منفجر شد، همزمان با این انفجار دو بمب نیز در این محل منفجر شدند که بنا بر اطلاعات رسانه‌ای در این انفجارها دست کم 4 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.

وزارت کشور سوریه در منطقه کفرسوسه قرار دارد و این منطقه‌ای است که تعدادی از تروریست‌های ارتش آزاد با نفوذ به آن وارد درگیری با عناصر دولتی شده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول