اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ده‌ها تروریست در ریف دمشق به قتل رسیدند

خبرگزاری فارس: ده‌ها تروریست مسلح در حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به پناهگاه‌های تروریست‌ها در مناطق مختلف ریف دمشق، به قتل رسیدند.

ده‌ها تروریست در ریف دمشق به قتل رسیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ریف دمشق، حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به پناهگاه‌های تروریست‌ها در «دوما»، «حرستا» و «شبعا» واقع در ریف دمشق منجر شد ده‌ها تروریست به قتل رسیده و یا زخمی شوند.

ارتش سوریه همچنین 3 پناهگاه تروریست‌های مسلح را در زملکا یکی دیگر از محله‌های ریف دمشق هدف قرار داده و ده‌ها نفر از آنان را به قتل رسانده و زخمی کرد.

علاوه بر این نیروهای ارتش، یک گروه از تروریست‌ها را در «عربین» هدف قرار داده و 12 نفر از آنان را به قتل رسانده و موانعی که به منظور مقابله با ارتش ایجاد کرده بودند، منهدم کردند.

یک یگان پیاده نظام ارتش سوریه نیز با پیشروی به سمت «زملکا» و «عربین» محل اختفای تروریست‌ها را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

«حران العوامید» از دیگر محله‌های ریف دمشق نیز امروز صحنه درگیری ارتش با تروریست‌های مسلح بود که در جریان آن 18 نفر از تروریست‌ها به قتل رسیدند.

در «قطنا»، «یلدا» و «الغسولة» نیز درگیری شدیدی بین ارتش سوریه و تروریست‌های مسلح رخ داد که در جریان آن بیش از 10 تروریست به قتل رسیدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول