اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور:

36 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه خدمات درمانی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور گفت: 36 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه خدمات درمانی است.

36 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه خدمات درمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالله عمادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بیمه سلامت استان لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حدود 10 درصد از جمعیت کشور از داشتن هرگونه بیمه و حمایت‌های درمانی محروم هستند، گفت: از جمعیت کل کشور 36 میلیون نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند و بنا داریم که تمام افرادی که تحت پوشش این بیمه نیستند را زیر پوشش قرار دهیم.

وی در خصوص بیمه خدمات درمانی گفت: در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته و بنا داریم که بانک اطلاعاتی را تشکیل و عدالت را رعایت کنیم.

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور در خصوص بیمه سلامت گفت: هدف از بیمه سلامت این است که 50 درصد هزینه بیمه مربوط به متقاضی و 50 درصد دیگر را دولت پرداخت کند.

عمادی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بیمه سلامت، این افراد با پرداخت 370 هزار ریال می‌توانند از خدمات حمایتی بیمه و دفترچه‌های درمانی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان را رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای در کشور عنوان کرد و گفت:‌ این کار به این خاطر است که افرادی هستند که از دفترچه‌های تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و یا نیروهای مسلح استفاده می‌کنند شناسایی شوند و یک نوع عدالت برقرار شود.

عمادی یادآور شد:‌ با توجه به اینکه تمام افراد کشور باید تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند از همه افرادی که تحت هیچگونه بیمه نیستند درخواست داریم که خود را بیمه سلامت کنند.

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور گفت: تمام افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند در صورت معرفی از سوی این نهادها از این خدمات استفاده کنند.

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور افزود: با اجرای طرح بیمه ایرانیان افرادی که تاکنون تحت پوشش بیمه نیستند می‌توانند از خدمات حمایتی بیمه این سازمان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: برای شناسایی افرادی که تحت پوشش  هیچگونه بیمه نیستند و افرادی که از چند نوع دفترچه بیمه استفاده می‌کنند بانک اطلاعاتی تشکیل شده است.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول