اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش یزد:

ارتباط دوسویه اولیا و مربیان عامل مهم موفقیت دانش‌آموز است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزان را ارتباط خوب اولیا و مربیان مدارس دانست.

ارتباط دوسویه اولیا و مربیان عامل مهم موفقیت دانش‌آموز است

محمدمهدی محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اغلب دانش‌آموزان موفق، رابطه خوب والدین خود با اولیای مدرسه را عامل مهمی در موفقیت خود دانسته‌اند بنابراین به والدین توصیه می‌شود رابطه خود را با اولیای مدارس بیشتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که مدرسه بنا شده است، بحث ارتباط مدرسه و خانواده وجود داشته و اهمیت مدرسه و خانواده بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل در ادامه این روند سازمان انجمن اولیاء و مربیان تشکیل شد که برای ارائه اطلاعات لازم به والدین دانش آموزان همچنین تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش اقدام می‌کند.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش یزد عنوان کرد: هر مدرسه با توجه به تعداد دانش‌آموز، اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه را مشخص می‌کند و هدف از این کار تشکیل جمعی است که با همکاری هم بتوانند مسائل و کمبودهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان را رفع کنند.

وی یادآور شد: جلسات آموزش خانواده با حضور مدرسان متخصص برگزار می‌شود و هر چقدر که ارتباط والدین با مدرسه بیشتر باشد، مشکلات کمتر خواهد بود و به دنبال آن تاثیر آموزش و پرورش موفق در جامعه موفق نمایان است.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش یزد اظهار داشت: دانش آموزان موفق اغلب رابطه خوب والدین خود با اولیای مدرسه را عامل مهمی در موفقیت خود دانسته‌اند بنابراین به والدین توصیه می‌شود رابطه خود را با اولیای مدارس بیشتر کنند.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول