اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آخر دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور

دبیری به مصاف گاز می‌رود، هلال احمر مهمان میثاق تهران

خبرگزاری فارس: در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز میزبان گاز خوستان بوده و هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز در خانه حریفان خود به میدان خواهند رفت.

دبیری به مصاف گاز می‌رود، هلال احمر مهمان میثاق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته آخر لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری چند بازی ادامه می‌یابد اما بازی شهرداری تبریز با منصوری قرچک با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

*دبیری در جستجوی پایان خوش دور رفت

روز جمعه ساعت 15.30 تیم فوتسال دبیری تبریز میزبان تیم گاز خوزستان است.

دبیری تبریز هفته گذشته یک تساوی با ارزش مقابل تیم حفاری خوزستان کسب کرد. البته تیم فوتسال دبیری تبریز فرصت پیروزی در این بازی را داشت، اما در سه دقیقه پایانی دو گل دریافت کرده و بازی را با تساوی به اتمام رساند.

حریف تیم دبیری تبریز گاز خوزستان است که در جدول رده‌بندی موقعیت مناسبی ندارد. این تیم تنها مقابل راه ساری به برتری دست یافته و یک تساوی نیز از ارژن فارس گرفته و بقیه بازی‌های خود را واگذار کرده است. با این وجود تیم‌های ته جدولی حریف ساده‌ای نبوده و می‌تواند برای تیم دبیری مشکل ایجاد کند.

تیم دبیری تبریز با 16 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد و تیم گاز خوزستان قعرنشین جدول است.

*فرزین دبیری: تیم‌های ته جدولی انتحاری بازی می‌کنند

قائم‌مقام باشگاه دبیری با بیان اینکه نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، اظهار داشت: تیم گاز خوزستان با وجود اینکه در انتهای جدول قرار دارد، اما برای فرار از سقوط به رده پایین‌تر می‌جنگد و نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا از تبریز با امتیاز خارج شود.

دبیری گفت: بازی با تیم‌های ته جدول بسیار سخت است، زیرا این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن نداشته و انتحاری بازی می‌کنند بازیکنان تیم ما باید هوشیار باشند تا بتوانند به تمام امتیازات بازی دست یابند.

*بازی فوتسال دبیری تبریز با گاز خوزستان روز جمعه است

مدیر روابط عمومی  باشگاه دبیری تبریز گفت: بازی فوتسال دبیری تبریز با گاز خوزستان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه برگزار خواهد شد.

فرهاد فرهادپور اظهار کرد: بازی فوتسال دبیری تبریز و گاز خوزستان از هفته آخر دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور ساعت 15.30 روز جمعه 24 آذرماه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بعضی سایت‌های ورزشی به اشتباه زمان این بازی روز پنجشنبه اعلام شده است.

*هلال‌احمر مهمان میثاق تهران است

تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی مهمان تیم میثاق تهران است.

هلال‌احمر تنها تیم بدون تساوی جدول است که مقابل گاز خوزستان و راه‌سازی به پیروزی رسیده و بقیه بازی‌های خود را واگذار کرده است. هلال‌احمر هفته گذشته در تبریز مقابل تیم قدرتمند صبای قم شکست خورد. در حال حاضر هلال‌احمر با 12 امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای گرفته و میثاق تهران با 10 امتیاز تیم دهم جدول است.

*بازی شهرداری تبریز یک هفته به تعویق افتاد

بازی تیم فوتسال شهرداری تبریز با گیتی پسند اصفهان با یک هفته تعویق روز 30 آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

عباس ترابیان رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به حضور هفت بازیکن تیم ملی امید فوتسال در تیم‌های شهید منصوری قرچک و شهرداری تبریز و اینکه تیم ملی امید فوتسال برای حضور در تورنمنت بین‌المللی روسیه از 20 تا 28 آذرماه به روسیه می‌رود، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر چهار باشگاه گیتی پسند اصفهان، صبای قم، شهرداری تبریز و شهید منصوری قرچک به روز پنجشنبه 30 آذرماه 91 موکول می‌شود.

تیم شهرداری تبریز با 15 امتیاز تیم هفتم جدول بوده و گیتی پسند نیز با 25 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

انتهای پیام/60002‌/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول