اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سرفاریاب عنوان کرد

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سد «شراب گروه» سرفاریاب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری سرفاریاب با اشاره به اهمیت سد شراب گروه در تقویت زیرساخت‌های کشاورزی و گردشگری سرفاریاب گفت: این سد تاکنون، 85 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سد «شراب گروه» سرفاریاب

مرتضی دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: بخش سرفاریاب ظرفیت‌های عظیمی در حوزه گردشگری دارد که می‌توان با تقویت آنها باعث رونق دو چندان این منطقه شد.

وی در سرفاریاب، تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را در رونق این صنعت بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم توجه زیادی به بخش سرفاریاب شده است، بنابراین اهالی این بخش باید همت داشته باشند تا این صنعت پررونق‌تر شود.

رئیس شورای اداری سرفاریاب با اشاره به اینکه در بخش سرفاریاب مناطق گردشگری و تفریحی زیادی از جمله روستای قدیمی بهمن‌یاری، کوه نیر، مه گردی، تنگ شاب گروه، منطقه آب حیات و امام‌زادگانی مانند امام‌زاده علی (ع)، شاهزاده حمزه و امیر صفدر وجود دارد، ادامه داد: می‌توان بخش زیبای سرفاریاب را بهشت گمشده استان نامید.

دانایی با اشاره به اینکه احداث سد شراب گروه یکی از خدمات بزرگ دولت مهرورز به مردم این دیار بود، ابراز داشت: احداث این سد یکی از نقاط عطف منطقه در تقویت بخش کشاورزی و گردشگری خواهد بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از آبان 89 آغاز شده، بیان داشت: این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت داشته که با وجود برخی وقفه‌ها در روند احداث آن پیشرفت قابل قبولی داشته است.

رئیس شورای اداری سرفاریاب حجم مخزن سد شراب‌ گروه را 50 هزار مترمکعب عنوان و اذعان داشت: کنترل سیلاب و خسارت ناشی از آن نیز یکی دیگر از اهداف احداث این سد است.

دانایی قرار گرفتن این سد در منطقه زیبا و تفریحی شراب‌گروه را یکی دیگر از مزیت‌های این سد دانست و گفت: قطعا با احداث این سد، بخش گردشگری در سرفاریاب جان خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این سد زیرساخت‌های کشاورزی و تفریحی سرفاریاب تقویت شود و این امر جز با همراهی و همدلی مردم و مسئولان میسر نخواهد شد.

انتهای پیام/2571/ذ/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول