اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس جمهور ترکیه شهرک‌ سازی‌های اسرائیل را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد که متاسفانه رژیم صهیونیستی بعد از رای گیری در سازمان ملل تصمیم به گسترش شهرک سازی در کرانه باختری گرفته است که این تصمیم باعث تاسف است و آن را به شدت محکوم می‌کنم.

رئیس جمهور ترکیه شهرک‌ سازی‌های اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه پس از دیدار و گفت‌وگو با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آنکارا در نشست مطبوعاتی مشترک با وی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل در ابتدا با اشاره به 29 نوامبر، روز پذیرش فلسطین در سازمان ملل به عنوان دولت غیرعضو ناظر این روز را روز بین‌المللی همبستگی با فلسطین عنوان کرد و گفت: در این روز وجدان جامعه بین‌المللی با دادن رای مثبت به درخواست ملت فلسطین باعث افتخار و هیجان ملت‌های مسلمان شد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه با تاکید بر اینکه همه خواهان صلح، آرامش و رفاه در فلسطین هستند، خطاب به رژیم صهیونیستی نیز گفت: تل‌آویو باید از این رای گیری درس لازم را آموخته و بداند که دیگر در دنیا منزوی شده و حتی سربار کشورهایی شده که از این رژیم حمایت می‌کنند و دولت‌های این کشورها را نزد افکارعمومی خودشان در شرایط سخت و دشواری قرار داده و از این پس اسرائیل باید صلح جویانه بر سر میز مذاکره بنشیند.

عبدالله گل در ادامه افزود: اما متاسفانه رژیم صهیونیستی بعد از رای گیری در سازمان ملل تصمیم به گسترش شهرک سازی در کرانه باختری گرفته است که این تصمیم باعث تاسف است و آن را به شدت محکوم می‌کنم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول