اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان خبر داد

بازدید هیئت رسانه‌ای مولداوی از اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: هیئت رسانه‌ای مولداوی از اصفهان بازدید می‌کنند.

بازدید هیئت رسانه‌ای مولداوی از اصفهان

محمدرضا کارشناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت رسانه‌ای کشور مولداوی مرکب از مدیران ارشد، سردبیران و اصحاب رسانه این کشور در جریان بازدید از ایران بعدازظهر امروز(سه شنبه) وارد اصفهان می‌شوند.

وی افزود: این تیم رسانه‌ای از بناها و آثار تاریخی اصفهان بازدید می‌کنند و فردا نیز بازدیدی از پژوهشکده بیوتکنولوژی رویان دارند و از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و اکتشافات این مجموعه علمی قرار می‌گیرند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان ادامه داد: فردا ظهر نیز هیئت رسانه‌ای مولداوی با سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار اصفهان دیدار می‌کنند.

به گزارش فارس، اصحاب رسانه‌ای این کشور که به دعوت خبرگزاری فارس به ایران آمده‌اند، در طول سفر خود با مدیران روابط‌عمومی، مدیران فنی، تولیدی و تحقیقاتی گروه خودروسازی ایران خودرو به بحث و گفت‌وگو درباره پیشرفت‌های صنعتی ایران پرداختند.

هیئت رسانه‌ای 9 نفره از کشور مولداوی مرکب از نمایندگان اصحاب رسانه، مدیران و سردبیران این کشور برای حضور یک هفته‌ای، عصر روز (جمعه) وارد تهران شدند.

خبرگزاری فارس که میزبان این هیئت رسانه‌ای است از این تیم برای حضور در ایران دعوت به عمل آورده و این هیئت میهمان در مدت حضور خود با فعالیت‌های رسانه‌ای کشورمان از نزدیک آشنا شدند.

انتهای پیام/2301/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول